י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

כשהאדמו"ר מסאטמר יורד לפגוש את אברהם אבינו

באמצע קבלת הקהל יצא האדמו"ר לשמחת אירוסין של גר וגיורת מחסידיו באולם מתחת לביתו • כיצד הסביר האדמו"ר למאות החסידים שהמתינו את חשיבות המאורע?

השמחה
השמחה

כמו בכל שנה, משתרך לו בחודש אלול תור ארוך של חסידים במעונו של האדמו"ר מסאטמר בקרית יואל, המבקשים להיכנס עם 'קוויטל' ולהתברך יחד עם בני משפחותיהם ב'ברכת השנים' לקראת השנה החדשה.

אמש, בעיצומה של קבלת הקהל, יצא האדמו"ר מחדרו וירד לאולם שהוכשר מתחת לביתו, לשם השתתפות בשמחת האירוסין של אחד מחסידיו. מזה חמש שנים, מאז נוסדו התקנות המורות על צמצום בהוצאות הנישואין, הוגבלה גם כמות המשתתפים באירוסין, ובהתאם לכך, אופי הסעודה המתלווית אליה. מי שמקבל על עצמו לקיים את התקנות ועורך את מסיבת ה'תנאים' באולם שבבית האדמו"ר, זוכה להשתתפותו של האדמו"ר באירוע.

אולם, האירוסין הפעם נשאו אופי מרגש במיוחד. מדובר בשידוך של גר וגיורת שזכו לחסות תחת צל כנפי השכינה ובאו בברית האירוסין. הגר מתגורר אצל אחד החסידים המתגוררים בקריה ואילו הכלה אומצה בבית משפחה אחרת מתושבי המקום.

כאשר פסע האדמו"ר לעבר האולם, הוא התנצל בפני מאות החסידים שהמתינו ואמר להם: "יש עכשיו שמחה גדולה פה למטה. אברהם אבינו מתארח כאן... כולנו בני משפחה ולכן נרד כולנו לשמוח בשמחה הגדולה".

הציבור הגדול נענה להצעה וירד עם האדמו"ר לאולם כדי לחגוג עם החתן הטרי את שמחתו. הקהל פצח בריקודים לכבוד השמחה, וההתרגשות הרקיעה שחקים.
סאטמר תור חסידים אדמו''ר אולם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד