י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

חתונה: האחים האדמו"רים רבו - הגיס הפריד

כשהגיע האדמו"ר מקרעטשניף-י-ם אל חתונת גיסו ביאלא-בני ברק, חסמו הגבאים של אחיו מסיגעט את דרכו • תוצאות המהומה: שטריימלים עפו באוויר • ואיך זה נגמר?

החתונה אמש, האדמו"ר מביאלא מפריד. צילום: נייעס אנ"ש BBM
החתונה אמש, האדמו"ר מביאלא מפריד. צילום: נייעס אנ"ש BBM

מהומה פרצה אמש, לקראת השעה 2:00, בשמחת החתונה בחצרות ביאלא-בני ברק - שומרי אמונים-ירושלים, באולמי 'גני הדקל' בבני ברק.

שמחת החתונה - בה נישאו בתו של האדמו"ר מביאלא-בני ברק עם בנו של האדמו"ר משומרי אמונים- ירושלים - החלה מאוחר מהצפוי ומעמד קבלת הפנים החל לקראת השעה 21:30, כשמעמד החופה הסתיים בשעה 23:00.

האדמו"ר מביאלא-בני ברק, חתנו של האדמו"ר מקרעטשניף-ירושלים זצ"ל, הזמין לחתונה את גיסיו האחים האדמו"רים מקרעטשניף-ירושלים וקרעטשניף-סיגעט, המתגורר בארה"ב.

הופעתו בחתונה של הגיס מקרעטשניף-ירושלים היתה הפתעה, שכן עד לא מזמן העיב סכסוך עמוק בינו לבין גיסו מביאלא-ב"ב.

כשהגיע האדמו"ר מקרעטשניף-ירושלים לשמחה, כבר ישב בשולחן הכבוד אחיו מקרעטשניף-סיגעט, וגבאיו של האדמו"ר מסיגעט חסמו את דרכו של האח הבכור. בתגובה פרצה מהומה במקום בין הגבאים: שטריימלך וכובעים עפו באוויר, והצעקות נשמעו למרחוק.

מי שנאלץ להפריד בין הניצים היה בעל השמחה האדמו"ר מביאלא-ב"ב, שקם עם הגביע של ברכת המזון בידיו, וסילק אנשים מהבמה. הוא אף התיישב בין שני גיסיו.

באמירת 'השבע ברכות' כובד האדמו"ר מקרעטשניף-ירושלים בברכה המכובדת 'ברכה אחריתא', כשאחיו קיבל בחופה ברכה אחריתא.

בדרכו מהבמה אל היציאה, ביקש האדמו"ר מקרעטשניף-ירושלים ללחוץ את יד אחיו, אך שוב לא איפשרו לו חסידי אחיו לעבור ולחיצת היד לא יצאה אל הפועל.

ביציאה חסמו כמה מחסידי סיגעט את האדמו"ר מירושלים ולא איפשרו לו לצאת מהאולם. שוב נחלץ לעזרה הגיס מביאלא-ב"ב, שפינה עבורו את הדרך החוצה.

עקב המהומה לא נשאר האדמו"ר מקרעטשניף-סיגעט לריקוד המצווה טאנץ המסורתי כבעבר, וגם בעל השמחה, האדמו"ר מביאלא, חזר רק לאחר 40 דקות מאז צאת גיסו מירושלים מהאולם.

אחד הנוכחים בשמחה סיפר ל'בחדרי חרדים': "מה שהיה שם זה פשוט בושה. כל ה'מזרח' והאדמו"רים שישבו שם, שלא לדבר על קהל המשתתפים - כולם הסתכלו איך שגבאים מרביצים אחד לשני ועל מי ישב ליד מי. פשוט בושה".
ביאלא קרעטשניף סיגעט שומרי אמונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 67 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד