י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מנכ"ל אפל חשף את האייפון הזול: מה מחכה לכם?

ה-5C כולל מסך 4 אינץ', מצלמה עם חיישן 8 מגה פיקסל, סוללה חזקה מזו שבאייפון 5 ומעבד מסוג A6 • הדגם השני עליו הוכרז: ה-5S - שיגיע גם בצבע זהב

ההצגה השנתית של אפל
ההצגה השנתית של אפל



טים קוק, מנכ"ל אפל, חשף הערב את החידושים של החברה. תחילה פנה קוק לספר על מערכת ההפעלה החדשה לסלולר של אפל. "iOS 7 תהפוך למערכת ההפעלה הפופולארית שלנו, כאשר בחודש הבא נשלח את המכשיר ה-700 מיליון שלנו", אמר קוק.

iOS עוצבה במראה חלקי חדש, למשל, עמוד ההתראות כולל מידע רב יותר על פגישות והודעות. החלפת הטפט משפיעה לא רק על עמוד הנעילה, אלא גם על הרקע האחורי בעמודי הבית.

בגרסה 7 האייקונים והפונטים עוצבו במראה נקי יותר וגם כשמזיזים את המכשיר האייקונים זזים בהתאם והתחושה היא שרואים את הטפט האחורי מהצדדים. כמעט כל חלק בממשק עוצב מחדש, כמו המיילים, השעון, לוח השנה, ההודעות ומרכז המשחקים. במרכז התראות מזג האוויר מקבלים חיווי באנימציה של מזג האוויר, כמו שלג או ברקים. גם בתחום הניווט באייפון, ניתן לשלוט במכשיר רק באמצעות האגודל במעבר בין יישומים, שיטה שמזכירה מאוד את יכולת הניווט במכשיר הבלקברי 10. ל-iOS נוסף מרכז בקרה נוח המאפשר לשלוט בסאונד ובכל יכולות החיבור לרשת, כמו בלוטות', WiFi ומעבר למצב טיסה. מדובר בתצוגה שמזכירה מאוד את זו הקיימת באנדרואיד.

ה-iOS 7 יהיה זמין ב-18 לספטמבר למכשירי אייפון 4 ומעלה, אייפד 2, אייפד מיני ואייפוד טאץ' דור 5 ומעלה.

אפל הכריזה על האייפון 5C

"לאייפון 5 הייתה השנה הראשונה המוצלחת ביותר מכל מכשיר אייפון", אמר קוק. "בשנים קודמות כשהצגנו מכשיר אייפון חדש, הורדנו את המחיר של הדגם הקודם. השנה לא נעשה זאת. אנחנו נחליף את אייפון 5".

קוק סיפר שאפל תשיק שני דגמים, כשהראשון הוא אייפון 5C. האייפון החדש יגיע במגוון צבעים: ירוק בהיר, לבן, תכלת, ורוד וצהוב, כאשר החלק האחורי והצדדים יהיו עשויים מחתיכה אחת שלמה שבנויה מחומרי פוליקורבונט.

המכשיר כולל מסך בגודל 4 אינץ', מצלמה עם חיישן 8 מגה פיקסל, סוללה חזקה מזו שבאייפון 5 ומעבד מסוג A6. בנוסף, יש מצלמה קדמית עם חיישן 1.9 מגה פיקסל לשיחות וידיאו באפליקציית Face Time. הסמארטפון גם תומך ברשתות דור 4 מסוג LTE ובלוטות' 4.0.

המחיר: 100 דולר לגרסת ה-16 ג'יגה ו-200 דולר לגרסת ה-32 ג'יגה עם חוזה לשנתיים אצל המפעילה הסלולרית.

הדגם השני עליו הכריזה אפל הערב הוא ה-5S בצבע זהב, בנוסף לצבעים הרגילים של החברה: שחור ולבן. המכשיר יהיה עשוי מחומרי אלומיניום.





אפל טים קוק אייפון 5C אייקונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד