י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

"הקפוצ'ינו המשובח ידבר בעד עצמו" • תמונות

איש העסקים הישראלי רובי דויטש חנך סניף שלישי לרשת בתי הקפה הכשרה שברשותו בארה"ב • תמונות וראיון פתיחה חגיגי

"הקפוצ'ינו המשובח ידבר בעד עצמו" • תמונות

להמולת ערב החג הרעשנית בשדרה ה-13 בבורו פארק, ברוקלין, נוספה סיבה לחגיגה נוספת: רשת בתי הקפה בייגלס אנד גרינס פתחה את הסניף השלישי שלה בברוקלין, והשני בשכונת בורו פארק.

בטקס קביעת המזוזה התכבד הגאון רבי יחיאל באב״ד, אב״ד טרטיקוב, שכשרותו המהודרת מתנוססת בכל חנויות הרשת, שברך במילים חמות את בעל הבית הנרגש - איש העסקים הישראלי רובי דויטש. ״אחותינו את. היי לאלפי רבבה״.

בראיון ל'בחדרי חרדים' אומר דויטש כי הוא תמיד שמח לפגוש אורחים ישראלים המבקרים ברשת. ״זה מחמם את הלב לראות שאחוז לא קטן מהקליינטים שלנו, הם תיירים ישראלים העושים בברוקלין, ונשמח כמובן לראות אותם בסניף החדש שלנו, על השדרה ה-13 בין רחוב 51 ל-52״.

• השקתם כעת את החנות השלישית, ניתן עדיין לחדש לאמריקאים משהו?

״תמיד אפשר לחדש, וכל יום אני לומד ומגלה דברים חדשים. נתנו דגש חזק בסניף החדש לקפה שלנו, עם שיתוף פעולה יוצא דופן וראשוני של נספרסו ארה״ב, שביקרו ברשת והחליטו שזה המקום בו הם רוצים לתקוע יתד כדי להיכנס לשוק הכשר בארה״ב. בהשקעה גדולה ומשותפת הבאנו לסניף החדש את מכונת האספרסו היקרה בעולם לשוק המסחרי, ואני בטוח שהקפה ידבר בעד עצמו.

"ישראלים שרגילים לקפוצ'ינו משובח מבתי הקפה בארץ, יפסיקו להתגעגע ולהפסיק להשמיץ, לא מעט פעמים בצדק, את הקפה הנמכר באמריקה. זהו מהלך שהתחלנו איתו בסניף החדש, ובקרוב יכנס לכל אחד מהסניפים״.

• שיניתם את ארוחות הבוקר?

״חלילה, סוס מנצח לא מחליפים, אם כי עשינו התאמות קטנות לטמפרמנט ולקצב של שדרה 13 הסוערת. מנות מהירות וזולות יותר שיתאימו ללקוחות שעוברים עם זמן מוגבל ורוצים 'לחטוף' משהו. כל זה, לצד המאפינס ועוגות הגבינה שלנו, ובעיקר הרבה סיעתא דשמיא, נקווה שיהפכו את הסניף הזה למצליח כמו הקודמים לו, בשדרה ה-18 ובשדרת קוני איילנד בפלטבוש״.

• יש כבר תוכנית לסניף נוסף?

״אנחנו כרגע עובדים על הסניף הזה... ולא חושבים על שום דבר אחר. נגמור, בעזרת השם בהצלחה, את תקופת ההרצה, ונראה לאיפה הולכים הלאה. יש ב״ה בקשות למקומות, לזכייניות, ונתחיל לבחון אותן ברצינות ובזהירות, אם זה הכיוון שאליו אנו באמת רוצים ללכת. אבל לא כרגע. כרגע אנו עובדים במלוא המרץ שהלקוחות שלנו - אמריקאים וישראלים - יצאו מרוצים ועם טעם של עוד. זה אף פעם לא בא בקלות״.











קפה ארה''ב שתיה אספרסו גלריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד