י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

האדמו"ר מאמישנוב: "אל תרדפו אחריי"

האדמו"ר מאמשינוב מחתן היום את בנו, לא הרחק מאוהל האבלים של משפחת יוסף • ומה כתוב בהוראות שהוציא לקראת החתונה?

האדמו"ר מאשינוב. צילום: משה ויסברג
האדמו"ר מאשינוב. צילום: משה ויסברג

לא הרחק מהקבלן 45, המקום בו מתכנסים בימים אלו אלפים, כדי להביע תנחומיהם לבניו ובנותיו של הגר"ע יוסף זצ"ל, יתכנסו היום בצהריים, מאות איש לאירוע מסוג אחר.

האדמו"ר מאמשינוב, ישיא את בנו עם בתו של הרב פנחס אייזנברג מחסידיו, באולמי נוה-ירושלים שבשכונת הר נוף. החופה נועדה להתקיים בסביבות 2-3 בצהריים.

אמש, הגיע האדמו"ר לבני ברק וביקר בבתיהם של כמה מגדולי ישראל, בהם האדמו"ר מויז'ניץ, האדמו"ר מטשרנוביל, האדמו"ר מדארג וגיסיו האדמו"רים מלובלין וקוזמיר, על מנת להזמינם לנישואים. כמו כן ביקר אצל האדמו"ר מסטריקוב-ירושלים.

במהלך הביקור אצל האדמו"ר מויז'ניץ שוחחו האישים בענייני חסידות. האדמו"ר מויז'ניץ הזכיר את דבריו של הרה"ק מטשרנוביל זי"ע כי מאז שמרן הבעל שם טוב זי"ע ירד לעולם ועד ביאת המשיח, הרי שכל התעוררות הניצתת בליבו של יהודי, כוחה והשראתה נובעת מכוחו ופועלו של הבעל שם טוב הקדוש. האדמו"ר הורה להביא 'לחיים' לשולחן. אחר, הזכיר עצמו האדמו"ר מאמשינוב יחד עם החתן לטובה ולברכה לקראת השמחה. בתום הביקור, יצא האדמו"ר מויז'ניץ ללוות את אורחו עד למכוניתו.

לקראת השמחה, הוציאה הוועדה המכינה של החתונה, חוברת מיוחדת לקראת השמחה, ובה הוראות וסעיפים מיוחדים הנוגעים לחתונה. במודעה שהתפרסמה בבתי החסידים נאמר, כי האדמו"ר הורה, שציבור חסידיו, ירקדו בזמן הריקודים בכל רחבי האולם, "ולא יתגודדו סביב המקום בו הוא רוקד". האדמו"ר הוסיף וביקש, כי גם "כאשר הוא צריך לעזוב לזמן מה את מקום הריקודים, כגון כדי לקבל פני אדמו"רים וכדו', 'שלא ירדפו אחריי' וימשיכו לרקוד ברחבי האולם כמקודם".

האדמו"ר גם הורה כי כפי שנהוג בכל חצרות האדמו"רים. בחורי החסידות, לא יישארו ל'מצוה טאנץ'.

לאחר החופה, שתסתיים בסביבות השעה 4, האדמו"ר צפוי ללכת להתפלל, שחרית. תפילת מנחה וערבית יתקיימו באמצע החתונה בשעות הערב או הלילה. החתונה עצמה תסתיים ככל הנראה, בשעות הבוקר של יום שישי.
אמשינוב אדמווור חסידות שחרית שמחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד