ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

הגר"ש כהן: "לכבות את קול ברמה" • האזינו

הגר"ש כהן במתקפה נגד 'קול ברמה': ״הם שקרנים. צריכים לסגור אותם" • על מה זעם הגר"ש, וכיצד מגיבים בתחנה? • האזינו

הגר"ש כהן
הגר"ש כהן

דרמה של ממש בשיעור בלווין הערב (מוצ"ש): ראש ישיבת 'פורת יוסף' הגר"ש כהן, חבר מועצת חכמי התורה, מותח ביקורת נגד רדיו קול ברמה - המזוהה עם ש"ס, וקבע כי אסור להאזין לרדיו.

הגר"ש כהן הגיע לשיעור כדי לדבר על ענייני הבחירות, לאחר שאמר כי על הציבור לחזק ולתמוך את תנועת ש"ס ולהצביע עבור משה ליאון בירושלים, אמר: "אני רוצה להוסיף משהו, יש רדיו 'קול ברמה', בתחילה הם היו בסדר, אבל עכשיו זה כמו שאומרים בקינות בתשעה באב קול ברמה ביללה, הם מדברים נגד ש"ס, צריך לכבות אותם!"

האזינו לדברי הגר"ש:


בקול ברמה מיהרו להגיב: "נדהמנו לשמוע את דבריו של ראש הישיבה הגר"ש כהן על התחנה, הרב אמר בדבריו כי התחנה פועלת נגד ש"ס. מבירור עם מקורבי הרב עולה כי ראש הישיבה האזין לתשדירי תעמולת הבחירות בהם ישנם גם מפלגות המנוגדות לש"ס, כתחנה הפועלת על פי חוק אנו מחויבים לפרסם כל מפלגה או מועמד העומד בכללי הרשות השנייה. נמשיך לפעול לזיכוי הרבים ביתר שאת, ובטוחנו כי ראש הישיבה אינו מודע לחוקים ולכללים בהם אנו מחויבים לעמוד".

לדברי תלמידי הגר"ש, דבריו באו כתגובה לכך שכמה משדרני התחנה מחו בשבוע שעבר על שאזכרת השבעה של הגר"ע זצ"ל, נהפכה לעצרת פוליטית בניצוחו של יו"ר ש"ס אריה דרעי, תוך העלמתו של אלי ישי.
הגר''ש כהן קולברמה רדיו התקפה דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 83 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד