י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

הכירו את BLU: מותג סלולר חדש שהגיע לישראל מארה"ב

מחירי הסמארטפונים נעים מ-650 עד 2,100 שקל והם נמכרים בחנויות הסלולר ובאתר החברה

  • כ"ו אב התשע"ד
צילום ארכיון: מכס
צילום ארכיון: מכס

ענף הסמארטפונים בישראל לא נח לרגע, כאשר לצד יצרניות סיניות כמו AMOI ו-DOOGEE, שהחלו למכור את המוצרים שלהם לאחרונה בארץ, מגיעה גם שחקנית אמריקנית - BLU Products אותה מייבאת Real Time סלולר. מחירי הסמארטפונים נעים מ-650 עד 2,100 שקל והם נמכרים בחנויות הסלולר ובאתר החברה: blumobile.co.il.

לדברי מנהל מותג בלו בישראל, דניאל שולדנפריי, "אנחנו סוף סוף יכולים להציע מצד אחד אלטרנטיבה ראויה למכשירים הכי מתקדמים בשוק, במחיר הרבה יותר סביר ומצד שני מוצר הרבה יותר איכותי מאלה שהכרנו עד כה, ברמות המחירים האלה".

בלו הוקמה בשנת 2009 על ידי חברת ההפצה CT Miami, הממוקמת במיאמי פלורידה. מנכ"ל בלו העולמי, הוא יהודי בשם סמואל אוהב-ציון, "אנו מאוד גאים ונרגשים להשיק את מותג בלו בישראל. עם התמקדות על עיצוב עוצר נשימה ורמת בנייה גבוהה במיוחד, מכשירי הסמארטפון של בלו הפכו את החברה לאחת מיצרניות הסלולר בעלות הצמיחה המהירה ביותר בעולם. לאור התוצאות המאוד חיוביות להן זכינו בארה"ב, אמריקה הלטינית והאיים הקריביים, אנו מצפים להמשיך לבנות קהל מעריצים נלהב על ידי הרחבת עסקינו למחוזות חדשים והבאת מבחר חדש ומרגש ליותר ויותר לקוחות ברחבי העולם".

מכשירים

Life Pure Mini מגיע עם מסך HD בגודל 4.5 אינץ', מעבד 4 ליבות במהירות 1.5 ג'יגה הרץ ו-1 ג'יגה זיכרון והוא כולל סוללה בקיבולת גבוהה של 3,000 מיליאמפר. המצלמה האחורית מגיעה עם חיישן 8 מגה פיקסל והקדמית - 2 מגה פיקסל. מערכת ההפעלה היא אנדרואיד גרסת ג'לי בין (4.2.1). המחיר: 1,250 שקל.

Life Pure XL הוא הגרסה הגדולה של דגם המיני. המכשיר הזה כולל מסך Full HD בגודל 5.5 אינץ', מעבד ארבע ליבות במהירות 2.2 ג'יגה הרץ, זיכרון 3 ג'יגה ומצלמה אחורית עם חיישן 16 מגה פיקסל וקדמית - 8 מגה פיקסל. קיבולת הסוללה 2,500 שקל, מערכת ההפעלה היא אנדרואיד - ג'לי בין (4.2.2). ה-Life Pure XL מאפשר הפעלה באמצעות מחוות, הדלקה באמצעות הקשה כפולה על המסך וגם כניסה ישירה למצלמת המכשיר (או לכל אפליקציה אחרת) ממצב המתנה, על ידי ציור אותיות על גבי המסך. המחיר: 2,100 שקל.

בתחום הסמארטפונים הזולים, בלו מציעה את ה-Dash Music 4.0 במחיר של 650 שקל. הדגם הזה מציע מסך בגודל 4 אינץ' (לא HD) עם מעבד כפול ליבה במהירות 1.3 ג'יגה הרץ וזיכרון של חצי ג'יגה. המצלמה מגיעה עם חיישן 3 מגה פיקסל ומערכת ההפעלה היא אנדרואיד - ג'לי בין (4.2.2).
סלולר מותג בלו ארהב מכירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד