י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

אלעד נרגשת: הגראי"ל והגר"ח צפויים להגיע

עם פתיחת 'זמן אלול' בישיבת 'תורה בתפארתה' במשכנה החדש בעיר, צפויים גדולי ישראל להגיע • פרוש: "כך העיר תצליח"

הגראי"ל שטיינמן עם ראשי הישיבה.
הגראי"ל שטיינמן עם ראשי הישיבה.

התרגשות גדולה בעיר אלעד לקראת פתיחת זמן אלול, לכבוד הגעתה לעיר של ישיבת 'תורה בתפארתה' - שנפתחה בחנוכה האחרון בעיר אשדוד.

הישיבה, העומדת תחת נשיאותו של הגראי"ל שטיינמן, וקשורה לרשת הישיבות 'ארחות תורה' - תפסה את מקומה בכותל המזרח של עולם התורה והישיבות, ובשיעור א' בשנה הבאה ילמדו לא פחות מ-118 בחורים.

בראשות הישיבה עומד הגאון רבי יעקב סטפנסקי, ועמו הר"מים הגאון רבי אפרים רוטשילד, הגאון רבי אלעזר דוד אפשטיין - חתנו של הגר"ח קנייבסקי, הגאון רבי רפאל גפן, והמשגיח הגאון רבי נח פלאי.

למעמד הפתיחה צפוי להגיע השבוע ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן, וכן הגר"ח קנייבסקי.

עיריית אלעד בראשות ראש העיר ישראל פרוש נענו לבקשת הנהלת הישיבה ובראשה מנכ"ל המוסדות יעקב וירז'בינסקי, ומצאו מקום שיתאים ויענה על צרכי הישיבה. עם פינוי משרדי מחלקת החינוך מהמתחם בכניסה לעיר בו שכנה בעבר עיריית אלעד עצמה - הוחלט להקצות את השטח לישיבה החדשה.

במקום מספר רב של מבנים, ויחד עם מבנים נוספים של מוסדות שמתפנים מהמתחם רחב הידיים, נוצרה ההזדמנות לאכלס את 'תורה בתפארתה'.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בכל החודש האחרון הוכשר המבנה בכדי שמאות בחורי הישיבה יוכלו להתחיל את הזמן באין מפריע כבר בא' אלול.

ראש העיר ישראל פרוש בירך את הישיבה המגיעה לעיר: "כדי שהעיר תצליח חייבים להוסיף תורה וחסד. אין לי כל ספק שחיזוק כזה של מאות בחורי ישיבה, יחד עם עוד שיצטרפו בעז"ה לישיבות נוספות שיגיעו לאלעד בחודשים הקרובים - יוסיף לזכויות של העיר, ויגרום לנו סייעתא דשמיא בעשייתנו למען התושבים".
אלעד ישיבה ישראל פרוש תורה בתפארתה הרב שטיינמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד