י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

ראש ישיבת סלונים: "פרסום הדברים לא לרוחנו"

ב"הפלס" פורסמו דבריו של ראש הישיבה בן האדמו"ר שהורה שלא להתייצב, היום הוא מדייק ומבהיר את עמדת אביו

ראש ישיבת סלונים הגאון רבי משה ברזובסקי
ראש ישיבת סלונים הגאון רבי משה ברזובסקי

ראש ישיבת סלונים הגאון רבי משה ברזובסקי בנו של האדמו"ר מסלונים שהורה בשבוע שעבר שלא להתייצב בשלכת הגיוס בהורת אביו מפרסם הבהרה לדברים שנאמרו בשמו.

כזכור בשבוע שעבר נחשף ב'בחדרי חרדים' לראשונה כי בחסידות סלונים התקבלה ההחלטה שלא להתייצב לצו ראשון בדברים שמסר ראש הישיבה בפני בני הישיבה.

הדברים המלאים של הגר"מ ברזובסקי פורסמו בעיתון 'הפלס' ביום שישי האחרון בטאונה של מפלגת 'בני תורה' שאינם מתייצבים כהוראת הגר"ש אויערבך בלשכת הגיוס.



הבוקר בעקבות הפרסום מפרסם ראש הישיבה מכתב הבהרה וכותב: "א. הדברים שנאמרו בשיחה בעניין התתייצבות של בני הישיבה בלשכת הגיוס, נאמרו במסגרת 'פנימית' בלב וכהוראה לבני ישיבתנו.

"פרסום הדברים היה שלא ברשות ולמורת רוחנו ופגע בנו מאוד", כותב ראש הישיבה.

"ב. הדברים נאמרו רק בנוגע להתייצבות בלשכות הגיוס דהיינו ההתייצבות הראשונה לגילאי 17 ולא בנוגע להתייצבות בני הישיבה המבוגרים יותר במדור בני הישיבות בתל השומר", תוכן המכתב.

בשיחתו הסביר הרב ברזובסקי כי מה נשתנה כעת שההתייצבות נאסרה, והביא שלוש תשובות בדבר: א. הצבא השתנה שהוא רוצה ליישם את חוק הגיוס. ב. כעת זהו סעיף בגזרת העברה על הדת שבחוק הגיוס. ג. עכשיו התחילו הראיונות בלשכות הגיוס, שלא היו קודם לכן אמר.

גורם בחסידות סלונים אומר ל'בחדרי חרדים': ההבהרה של ראש הישיבה והבן של הרבי נכתבה רק בעקבות פרסום הדברים ב'הפלס' אנחנו לא חפצים בפרסום כפי שכידוע בסלונים זה דברים פנימיים".
גיוס סלונים התייצבות הפלס משה ברזובסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד