י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

ליהנות מהעבודה • יוסי ביטון מציג: לימודי איפור

הכירו את האקדמיה למקצועות האיפור מבית 'יוסי ביטון' • בית הספר לאיפור מחדש את ההרשמה, ומציע מגוון קורסים, בהם תוכלי ללמוד איפור כלות ואירועים, איפור לתצוגות אופנה, לצילומי סטילס וטלוויזיה, איפור תיאטרון ואיפורי גוף • בואי למצוא מקצוע שמשלב ביזנס ופלאז'ר • אינפורמטיבי

ליהנות מהעבודה • יוסי ביטון מציג: לימודי איפור

אודות בית הספר
כמו מתוך ז'ורנל אופנתי נגזר עיצובו הייחודי, החדשני והיוקרתי של בית הספר לאיפור: צבעים וסגנון מיוחדים שנבחרו בקפידה מתוך דגש על אווירה נינוחה ומזמינה, מסכי פלזמה המקיפים את מתחם בית הספר ומאפשרים לראות את העבודות הנעשות בו בזמן והפקות שנעשו על ידי צוות המומחים.

בית הספר לאיפור של יוסי ביטון הוקם בשנת 2004, לבית הספר מיקום נוח ונגיש במיוחד, הבית ספר ממוקם בחוצות המפרץ שדרות ההסתדרות 177 חיפה – ציר מרכזי וראשי, נגישות לתחבורה ציבורית ורכבת צמודה, דבר המאפשר לתלמידות מכל רחבי הארץ להגשים את חלומן וללמוד איפור בבית הספר של יוסי ביטון.

בית הספר שוכן במבנה מודרני ומרווח, המבטיח נוחות מרבית לתלמידים, לאורחי בית הספר ולקהל לקוחותינו.

העיצור המודרני, הצבעים החמימים והתאורה הנעימה בבית הספר תוכננו בקפידה כדי להעניק את ההשראה, השלווה והיצירתיות לתלמידים.

השיעורים מועברים על ידי הצוות המקצועי של הבית ספר, אשר הוכשרו באופן מקצועי ואישי על ידי יוסי ביטון.

השיעורים נלמדים בכיתות קטנות, המאפשרות לימוד אינטימי ואישי, אשר זוכה לו כל תלמידה.
עמדות האיפור המוצבות בלובי הבית ספר, מאפשרות לכל תלמידה להגיע בכל שעה במהלך היום, לתרגל ולחזק את השיטות הנלמדות במהלך הקורס.

במתחם בית הספר ממוקמת חנות איפור של ליין המוצרים הייחודים של חברת יוסי ביטון – B COSMIC, החנות כוללת את מיטב מוצרי האיפור המקצועיים, אשר יותאמו על ידי הצוות המיומן והמנוסה האופן אישי לכל לקוחה.

בסיומו של קורס האיפור יוענקו 2 תעודות, דיפלומה בינלאומית ותעודה מקצועית של משרד התמ"ת.

בית הספר מונה 40 אנשי צוות מהטובים בתחום האיפור והשרות. לימודי האיפור כוללים מגוון רחב של התמחויות אשר מאפשרות לכל אחת להשתלב בתחום אליו היא הכי מתחברת, בבית הספר נלמדים התמחויות בנושא – איפור כלות, איפור ערב, אופנה, איפור טלוויזיה ואיפור אישי המותאם לחיי היומיום.

בנוסף מציע הבית ספר השתלמויות ייחודיות למאפרים מתקדמים, סדנאות איפור אישיות ושיטות איפור חדשניות ועדכניות.





קורסים מקצועיים לאיפור:
מסלול הלימודים בבית הספר לאיפור משלב בתוכו מספר תחומים ייחודיים במטרה להעניק ידע ויכולות איפור אומנותי ברמה גבוהה בשילוב עם הכישורים הנדרשים לעבודה בענף האיפור.

תוכנית הלימודים כוללת התמחות באיפור יופי, הכרת היופי של "האני העצמי", שיטות איפור ייחודיות אשר פותחו על ידי יוסי ביטון, איפור כלות ואירועים, איפור לתצוגות אופנה, לצילומי סטילס וטלוויזיה, איפור תיאטרון ואיפורי גוף. התוכנית מתעדכנת מעת לעת בהתאם לחידושים העולמיים בתחום האופנה.

במהלך הקורס נחשפים התלמידים לקשר בין צבעי האיפור לבין תכונות האופי של האדם עד להשגת המראה הרצוי, הנכון, היפה ואמיתי באמצעות הצבעים.

המרכז החדש הממוקם בלב ליבה הסואן של תל אביב (שד' בן גוריון פינת רחוב דיזינגוף) משתרע על שטח של 120 מ"ר הכולל כ-6 חללי פנים. מאחורי עיצוב המתחם החדש עומד מעצב הפנים טל אלימלך, שדאג ליצור קונספט עיצובי מרגיע ונקי, השואב את השראתו מהתפיסה הייחודית שמאחורי מוצרי המותג, השואפת ליצירת "עולם חדש" המשקף את יופיו של העולם הפנימי.

בחנות מוצבות עמדות איפור אישיות, ריהוט צרפתי מפוזר בחלל ומפיץ ניחוחות של יוקרה, גופי תאורה עגולים המרחפים בחלל, ותכנון מורכב של חללי הפנים, המאפשרים למבקרי החנות ליהנות מתחושה של מיקוד ומרחב עבודה. בנוסף לכך, כולל המתחם חללי צילום להפקות צילום ואופנה, הצפויים להתקיים לאורך כל ימי השנה במתחם – בדומה למתחם המכללה בצפון.

המרכז משמש כחנות קונספט של סדרת האיפור ממותג יוסי ביטון B cosmic. בחנות מאפרות מקצועיות שמוכשרות להתאים לכל לקוחה בצורה מושלמת את מוצרי האיפור באופן אינדיווידואלי. במרכז גם מתקיימות הרצאות והשתלמויות בקבוצות קטנות למאפרות מקצועיות. בחנות מועברות סדנאות אישיות על ידי מדריכות מקצועיות, אשר ילמדו את הלקוחות שתרצנה לדעת כיצד לאפר את עצמן בצורה הנכונה והטובה ביותר, כיצד לעשות זאת במפגש אחד על אחד.

החנות גם תיתן פתרונות מעניינים למאפרים מקצועיים להעשרת תיק העבודות, בחנות יהיה סטודיו לצילום המתאים לצילומי אופנה וסטילס. החנות מתאימה לאיפורי כלות ואירועים.



איפור בית ספר מקצוע ירין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד