י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

סדרות היין של יקבי ברקן זוכות בפרסים בינלאומיים

עם סיום השנה יקבי ברקן מציגים את סדרות האיכות שזכו בשנה החולפת לפרסים יוקרתיים בינלאומיים • מרכז המבקרים המפואר ייפתח גם בימי חול המועד סוכות

סדרות היין של יקבי ברקן זוכות בפרסים בינלאומיים

בשנה החולפת זכו סדרות האיכות של יקבי ברקן לכבוד רב מקהילת היין הבינלאומית. אלטיטיוד קברנה סוביניון 720+ זכה במדליית דאבל גולד בתחרות הבינ"ל TERRAVINO על בציר 2009. המדליה הוענקה ליין בעבור זכייתו בתואר היין הטוב ביותר בקטגוריית המחיר 95-125 ₪ ובתואר יוצא הדופן – היין הכשר הטוב ביותר בתחרות.

בנוסף, יין ריחן מסדרת אסמבלאז', הוא היין הישראלי היחיד שנכנס לרשימת 100 היינות המומלצים לשנת 2013 ע"י המגזין הבינ"ל הנחשב WINE ENTHUSIAST.

ייחודיותן של הסדרות אלטיטיוד והאסמבלאז' בוחנות במהותן את נושא הטרואר הישראלי. אלטיטיוד היא סדרה של שלושה יינות קברנה סוביניון, משלושה כרמים בשלושה גבהים שונים – 412, 624 ו-720 מ'. הסדרה נותנת אפשרות לבחון את השפעת גובה הכרם על היין.

סדרת אסמבלאז' הינה סדרה של בלנדים מקומיים – איתן, ריחן, צפית ועלמון - כאשר כל יין ייחודי בטעמו ומורכב מהזנים המאפיינים את אותו אזור.

יקבי ברקן יפתחו בפניכם בימי חול המועד סוכות הקרוב את הדלתות לעולם יצירת היין במרכז המבקרים המפואר הממוקם בצמוד ליקב ובסמיכות ליותר מאלפיים דונם של כרמים מזנים שונים שיעטפו אתכם מהרגע הראשון.

במהלך הביקור תיוודעו אל עולם יצירה מופלא של יין המיוצר בטכנולוגיה ובאמצעים המתקדמים והחדישים ביותר בעולם היין בכמות של למעלה מ-10 מיליון בקבוקים בשנה, תבקרו בחוות מכלי התסיסה, באולם החביות הגדול ביותר בארץ המכיל כ-5,000 חביות, תצפו במצגת מושקעת על עשיית היין ביקבי ברקן. הכל יחד ייצר עבורכם חוויה כלל חושית שתלווה אתכם לאורך זמן.

יקבי ברקן ומרכז המבקרים ממוקמים במרחק חצי שעה נסיעה מירושלים וחצי שעה מבני-ברק והביקור כרוך בתשלום ובתיאום מראש בטל': 08-9447790.

סדרות היין של יקבי ברקן נהנים מהכשרות המהודרת של בד"צ חוג חת"ם סופר פ"ת לקידוש, להבדלה ולד' כוסות גם לשיטת הבית יוסף.
יין כרמים פרסים יישוב ברקן הכרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד