י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

דרמה במרוץ לרבנות: הגר"א שלזינגר פרש

פחות מיממה לפתיחת הקלפיות: רבה של גילה והרב הפוסק ברבנות ירושלים, הגאון רבי אליהו שלזינגר, הודיע על פרישתו מהמרוץ לכהונת הרב האשכנזי של העיר • ההחלטה באה על רקע הכרעת תנועת 'דגל התורה' המקומית לתמוך במועמדותו של הגרמ"ח לאו, שטען לתמיכה רחבה בו בגוף הבוחר

הרב שלזינגר בחול המועד אצל הגראי"ל שטיינמן
הרב שלזינגר בחול המועד אצל הגראי"ל שטיינמן

דרמה במירוץ לרבנות ירושלים: הגאון רבי אליהו שלזינגר הודיע הערב (ב'), על פרישתו מהמירוץ לרבנות ירושלים, זאת לאחר שתנועת דגל התורה העבירה את תמיכתה למועמד הנתייתי הגרמ"ח לאו.

פחות מיממה לפתיחת הקלפיות והגר"א שלזינגר רבה של שכונת גילה בירושלים והרב הפוסק ברבנות העיר, הודיע הערב על פרישתו מהמרוץ לתפקיד הרב האשכנזי של ירושלים.

בראיון לאבי מימרן ב'קול חי' אמר הרב שלזינגר כי לאחר שיחה שקיבל מנכדו של הגראי"ל לפרוש מהמרוץ - הוא פורש.

הרב שלזינגר התמודד והגיש את רשימתו לתפקיד כמועמד טבעי של 'דגל התורה'. לאחר שלא הוכיח את כוחו בגוף הבוחר, בחרה 'דגל התורה' לתמוך בגאון רבי משה חיים לאו, כפי שנחשף בצהריים לראשונה ב'בחדרי חרדים'.

אמש אמר הרב שלזינגר בראיון למשה גלסנר ב'קול ברמה' כי "הגיע הזמן לתת גם לרבנים אחרים מקום במוסד הרבנות", והוסיף "לא אפרוש בשום שלב, אני רץ עד הסוף. באם אפסיד אני אפרוש מתפקידי במועצה הדתית. הכנתי מכתב פרישה למקרה כזה".

כך בראיון לקול החרדי תקף הרב את ההחלטה של 'דגל התורה' וטען כי היא לא באה מתוך עצה אחת עם הגראי"ל שטיינמן שאינו בקו הבריאות בימים אלה.
הרב שלזינגר מרוץ רבנות ירושלים בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד