י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

משרד הפרסום Media otg בארה"ב עברו למשכנם החדש

שוק הפרסום החרדי בארה"ב מתפתח: "השוק האמריקאי גדול הרבה יותר מהשוק הישראלי ורק כעת אנחנו עושים את הצעדים הראשונים"

משרד הפרסום Media otg בארה"ב עברו למשכנם החדש

שוק הפרסום בארה"ב עובר תהליך של התפתחות מרתקת בשנים האחרונות, מה שהיה פעם עבודה של גרפיקאי בודד מול מחשב הפך למהוקצע הרבה יותר. חברות גדולות במשק האמריקאי משקיעות כספים רבים בשוק הכשר והפרסום כבר מקבל צורה הרבה יותר מקצועית ומתוכננת, ניתן לראות במדיה היהודית בארה"ב קמפיינים מתוכננים, קריאייטיב מרתק ושוק פרסום יצירתי, חי נושם ובועט.

ישנם כמה אנשים החתומים על השינוי הזה, אחד הבולטים שבהם הוא ר' אייזיק איידליס בעלי משרד הפרסום media on the go שלפני כחמש שנים פתח את משרד הפרסום החרדי הראשון בארה"ב ושינה מקצה לקצה את תרבות הפרסום בארה"ב. כיום מחזיק משרד הפרסום שבבעלותו של איידליס את תקציבי הפרסום הגדולים ביותר בשוק היהודי בארה"ב, המשרד שבבעלותו מנהל את תקציב הפרסום של חברות כמו קדם, שיבולים, גליק, מקסי העלט, מילר שטריימלך, GB ועוד.

אין שבוע שלא נראה את הקמפיינים עליהם חתום משרד הפרסום שלו מככבים במדיה היהודית בארה"ב, עם התרחבות והתפתחות משרד הפרסום נעשה המקום צר מלהכיל את מספר העובדים ובשבועות האחרונים העבר איידליס את משרדו למשכנו החדש בשכונת ווילירמסבורג שבניו יורק, המשרדים החדשים מושקעים ומותאמים לטיפול בתקציבים של החברות הגדולות הבינלאומיות המטופלות על ידי צוות מקצועי ומיומן המכיר היטב את השוק האמריקאי ונותן מענה מקצועי לכל חברה המעוניינת לפתוח צוהר לשוק היהודי בארה"ב המונה היום מעל 6 מליון נפש.

איידליס מסביר: "השוק האמריקאי גדול הרבה יותר מהשוק הישראלי ורק כעת אנחנו עושים את הצעדים הראשונים לקראת תחילתו של תהליך שבסופו יכניס לשוק הפרסום האמריקאי את כל יצרניות המזון הכשר בישראל, לעומת השוק הישראלי הסובל בתקופה האחרונה מירידות במכירות השוק האמריקאי מתפתח ופורח ואין כל סיבה שגם חברות ישראליות לא יכנסו לפעילות בו".

בימים אלה בהם מתקיימת תערוכת המזון הכשר בארה"ב, עובדים במשרדיו של איידליס מסביב לשעון כדי לתת מענה לכל לקוחות המשרד המציגים בתערוכה.
פרסום מורג מדיה משרדים ארהב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד