י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

רעננות עור הפנים בחורף - איך עושים זאת?

החורף מביא איתו יתרונות וחסרונות בכל הנוגע לאיפור ושמירת עור הפנים • כיצד נוכל ליהנות מהיתרונות? • וכיצד נישמר מהנזקים?

יח"צ
יח"צ

נתחיל בנתונים החיוביים: החורף בכללותו טוב ומתאים למתאפרות, שכן בדרך כלל עונה זו אינה מתאפיינת בהרבה לחות וחום - לעומת חודשי הקיץ. אי לכך מוצרי האיפור שעל פנינו עמידים יותר ומחזיקים נפלא למשך היום.

פרט זה משמח בעיקר את הכלות שמתחתנות בעונת החורף, שאצלן העמידות והרעננות חשובה פי כמה! כלות יקרות, הרווחתן את מזג האוויר האידיאלי ביותר לאיפור.

טיפ: אם יצא לכן להתחתן ביום גשום וסגרירי, יש להצטייד בתיק תיקונים קטן שכולל בתוכו ספוגית מייק אפ ופאף (הכרית הקטנה שמניחים איתה את הפודרה) או לחילופין מברשת פודרה, ומטריה לבנה כמובן.

כעת נתמקד בחוויות הפחות נעימות שמביא עימו החורף, שהן בעיקר הקור החזק, הטמפרטורות הנמוכות, הלחות המועטה שישנה באוויר, המעבר הפיזי מחום לקור וכמובן ההסקות והמזגנים שמייבשים את האוויר עוד יותר. נסיבות ושינויים אלו משווים לעור הפנים שלנו מראה יבש וצחיח, והראשונות להיפגע מכך בפן הוויזואלי אלו השפתיים.

איך נשמור על העור שלנו לפני שתתחלנה הבעיות?

פנים:
במהלך החורף עור הפנים שלנו מקבל פחות לחות וויטמינים חיוניים מהאוויר סביבנו. שכבת העור החיצונית מאבדת משכבת השומן הטבעית שלה - מה שיכול לגרום לחספוס ולמגע לא נעים (בעלות עור יבש צריכות לשים לב יותר בעונה הקרה).

העזרה הראשונה שלנו לעור הפנים היא שתיה מרובה, שנותנת לפנים מראה רענן יותר וזרימת דם טובה, וכמובן מעט לחות מהטבע לא תזיק אף פעם!

שימוש בקרם לחות לפנים בבוקר ובערב לאחר שטיפת הפנים – חובה. חשוב לרכוש קרם המותאם לסוג עור הפנים הספציפי שלך, שימוש בקרם לא נכון עלול לגרום לתוצאות לא נעימות. רצוי וכדאי לבחון את סוג העור לפני הרכישה, שומני, רגיל, יבש ומעורב.




צילום: שחף מרגלית

שפתיים:
השפתיים הן הבעיה הנפוצה ביותר בחורף מה שדורש מאיתנו טיפול וטיפוח יומיומי. ממש להפוך זאת לדבר שבשגרה.

המבנה הפיזיולוגי של הרקמות עשוי מבלוטות שומן מינימליות, ושכבה דקיקה של עור רגיש ועדין,
לכן שימוש תמידי בשפתוני לחות ימנע את היובש המעיק בשפתיים, מומלץ לוודא שויטמין E קיים בתכשיר שאתן רוכשות, משום שהוא חיוני מאוד להתחדשות העור.

שפתון עם הגנה SPF15 והגנה מקרני UVA יתן לנו הגנה כפולה.

כיום רוב ככל סוגי האודם מכילים כמות גדולה של לחות, לכן שימוש קבוע באודם יתן לנו הגנה טובה לשפתיים - בניגוד לשפתונים עמידים ככל שיהיו שבהם אין כלל לחות, דבר שיגרום להגברת היובש.

שפתון ההגנה המוכר ביותר הוא של חברת LOBELLO שקיים בשוק למעלה ממאה שנים. כיום מוצר זה התפתח לשווקים חדשים וניתן לרכוש אותו אצל רוב חברות הקוסמטיקה.

שיהיה לכולכן חורף בריא ורענן

רבקה אהרון, מאפרת כלות וערב
0546195770
[email protected]


חורף איפור טיפוח לובי נשי רבקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד