י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

פרשת זכרון יעקב: "משרד החינוך נוהג בבריונות"

עורך הדין אורי קידר מאשים את משרד החינוך: "תלמידי בית הספר מסתובבים נכון לשעה זו ברחובות זכרון יעקב ללא פיקוח"

ילדים. צילום: אילסטורציה: 'א בליק'
ילדים. צילום: אילסטורציה: 'א בליק'

על רקע סגירת שערי תלמוד תורה 'זכרון גבריאל' בזכרון יעקב הבוקר (ד) על ידי המועצה המקומית ומשרד החינוך באמצעות מאבטחים - על רקע טענת אפלייה כביכול, פנה עורך הדין אורי קידר בדחיפות למנכ"לית משרד החינוך ולראש המועצה אלי אבוטבול ודרש לפתוח מיידית את שערי בית הספר.

מהנתונים שמציג עו"ד קידר עולה, כי משרד החינוך נהג בניגוד לחוק, תוך שימוש בטיעונים דמגוגיים שהמשרד עצמו בדק ושלל על הסף בנוגע לאפליה, ותוך הפקרה וסיכון ממשי של חיי תלמידי בית הספר שמסתובבים נכון לשעה זו ברחובות זכרון יעקב ללא פיקוח.

משרד החינוך והעירייה נדרשים לפתוח לאלתר את שערי בית הספר והם מוזהרים כי במידה ולא יעשו כן מיידית - תוגש בשעות הקרובות עתירה דחופה לבית המשפט וכן יינקטו צעדים נוספים, כולל תלונה למשטרה, לנוכח אחריותם האישית של המעורבים בשליחת התלמידים לרחוב ללא השגחה.

עורך הדין קידר כותב כי משרד החינוך נותן יד להליך בריוני, אנטי-חינוכי ואנטי-בטיחותי, "מיותר להרחיב על חומרת הענישה הקולקטיבית של עשרות ילדים והורים, על הסכנה הממשית לילדים בכל דקה ודקה שחולפת",

גורמים בממשרד החינוך שבו ומסרו שוב את תגובתם מהבוקר ל'בחדרי חרדים' כי ״לאור התנהלות המוסד ולאחר שהוא הוזהר על ידינו מספר פעמים, המשרד החל לפעול מאז אתמול להוצאת צו סגירה למוסד", בנוסף הם מציינים כי מכתבו של עורך הדין לא משנה דבר.





זכרון יעקב קידר בית הספר זכרון גבריאל משרד החינוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד