י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

רכניץ בא להשכין שלום; נפגש עם אריה דרעי

יונת שלום: הנגיד האמריקאי מלוס אנג'לס שלמה רכניץ הגיע ארצה • רכניץ נפגש עם דרעי ואשתו יפה, ולאחר מכן נועד עם יו"ר ש"ס בארבע עיניים, במשך כ-3 שעות • אחד המשתתפים ל'בחדרי חרדים': "רכניץ הגיע עם שורה של אנשי עסקים שמטרתם אחת - להשכין שלום בין המחנות" • גורמים: ייתכן מהלך פוליטי דרמטי כבר בימים הקרובים • צפו

רכניץ
רכניץ

,
אחדות חרדית? לבחדרי חרדים נודע כי הגיע ארצה הנגיד שלמה רכניץ, במטרה להשכין שלום בציבור החרדי. גורמים המעורים בנושא אומרים כי ייתכן ומהלך פוליטי דרמטי יבשיל בימים הקרובים.

רכניץ הגיע ארצה יחד עם יד ימינו (ושותפו) דובי בלנדר, והוא כבר הספיק להיפגש עם יו"ר ש"ס הפורש אריה דרעי, שהגיע לפגישה יחד עם רעייתו יפה. בלונדר שוחח עם יפה אודות שובו של בעלה להנהגת ש"ס.

דרעי עצמו ישב במשך כשלוש שעות לפגישה ב-4 עיניים עם רכניץ. שבא למקום בליווי איש העסקים משה מנדלוביץ', יזם נדל"ן מלייקווד, ופרדי פרידמן. דרעי עצמו הגיע עם מקורביו משה רייך וישראל וצבי ויינרעב.

אחד המשתתפים בפגישה אמר לבחדרי חרדים כי "בעזרת אנשים הטובים שבאו מיוחד לארץ כדי להשכין שלום בין המחנות ייתכן מהלך פוליטי ודרמטי בימים הקרובים".

כזכור, לפני כמה שבועות פורסם כי שלמה רכניץ תרם לבנימין נתניהו 44,517 שקל כתרומה למירוץ לראשות הליכוד. רכניץ אף מפורסם בתמיכתו בעולם התורה, ובקרבתו לגראי"ל שטיינמן. וכן ידוע כמלחין של שירים חסידיים. ,
רכניץ דרעי שס שלום מחנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 51 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד