ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

הארטבורגר הכשר של מוזס • ביקורת מסעדות

חיפשתם מסעדה ירושלמית, בשרית, כשרה וגם טובה? 'מוזס' מציגה את הפתרון האולטימטיבי עם שירות מצוין ומחיר סביר

הארטבורגר הכשר של מוזס • ביקורת מסעדות

מי כמונו יודע כמה קשה למצוא מסעדה כשרה טובה, שמגישה יותר מפלטת סלטים, חמוצים, חומוס או שיפודי פרגית. בדרך כלל אנו מזהים ויודעים להעריך אוכל טוב, גם כזה שלא מגיע דווקא על שיפוד.

מסעדת מוזס נוסדה בשנת 2003 על ידי קבוצת מסעדנים ותיקה ומוכרת היטב למגזר הכללי, עם רשת מסעדות ארצית. במוזס גילו לאחרונה שישנו ציבור גדול ופוטנציאלי כציבור שומרי הכשרות, שנמנע מלהגיע למסעדות הרשת עד כה. בחודשים האחרונים החלה מוזס להתאים עצמה לציבור זה ופתחה שני סניפים כשרים - האחד בירושלים בכשרות מהודרת של רבנות ירושלים והשני בפתח תקווה בכשרות של הרבנות פתח תקווה. בחודשים הקרובים יפתח הסניף הכשר השלישי של מוזס באשדוד.

תמיד ראיתי, שמעתי והרחתי את סניפי מוזס הפזורים ברחבי הארץ, וכעת כשניתנה לי ההזדמנות, לבשתי מעיל תואם לקור הירושלמי ושמתי פעמיי לסינמה.

ה'וואו' הראשוני נפלט מפי כבר בכניסה למסעדה, העיצוב המרשים, התאורה, החמימות, הריח, מזמינים אותך להיכנס ולתפוס שולחן. סניף ירושלים משקיף פנורמית אל בית המשפט העליון בואכה גן סקאר, ובאי המסעדה יכולים לבחור בין ישיבה על ספות לשולחנות קטנים ו/או משפחתיים.


התפריט הונח על שולחני באלגנטיות ואז הגיע הרגע הזה שאתה מוצא את עצמך מתלבט בשאלת מיליון הדולר, מה לאכול? מה טעים יותר? משביע? נאגטס עוף - בקרמל תפוזי דם פיקנטי? עוף במולה - סלסת עוף מוגשת על טורטיות פריכות מקמח תירס עם חסה, בצל, כוסברה וסלסה וורדה פיקטנית? או מוזס פיש סטיקס - שניצלוני דג פריכים עם רוטב טרטר קלאסי?

לאחר התלבטויות חוזרות ונשנות וקבלת הסבר מפורט ואדיב מהמלצר הנחמד שעמד לרשותי נפל הפור וההחלטה התקבלה פה אחד, נאגטס עוף!

נאגטס עוף - נחשבת לאחת ממנות הדגל של הרשת, רוטב הקרמל תפוזי דם פיקנטי היה מעולה ומעורר סקרנות, והמנה הייתה פשוט מושלמת ונוחה לכל כיס. מחירה עמד על 41 ₪ - סביר לחלוטין.

בכדי לפצות קצת את מצפוני על הפחמימות, בחרתי את הסלט ממגוון הסלטים שהציע התפריט, סלט סנטה פה \ צ'יקן סנטה פה - לבבות חסה רומית, עגבניות שרי, בצל סגול, צנוניות וקרוטוני שום מתובלים בוינגרט ליים מקסיקני, מורכב אבל טעים ומאתגר בהתחשב בכך שמיימי לא טעמתי לב של חסה. והמחיר? 48 ₪.


אם נראה לכם שפה הסתיים המסע - טעות בידכם, הגיע זמנה של המנה העיקרית. פה כבר נדרשתי לחכות קצת יותר למנה. וזה היה בדיוק הזמן לסקור את המקום על כרעיו, הבטתי סביב, בצד אחד ראיתי משפחה חרדית חוגגת יום הולדת לאב משפחה מרוגש, לידם זוג דתי בפגישה, והאווירה הייתה נעימה בהחלט.

בין המנות העיקריות ניתן למצוא את ה"ארט בורגר" האגדי של מוזס, מוזס ארטבורגר 250 גרם, מתכון קפדני בן שלושה דורות, מחלקים מובחרים של בקר, עגל וכבש בקיצוץ גס עם קטשופ פלפלים ביתי, סנדוויץ' וויאטנמי, חזה עוף בגריל, מלפפונים, סלט שורשים כבושים, נענע וכוסברה בלמניית סיאנה קריספית עם מיונז ויאטנמי פיקנטי ועוד רבות וטובות.

אני החלטתי להמתקד פילי ביף סטייק - פרוסות אנטריקוט על הפלאנצ'ה, פלפל ירוק, בצל חרוך, פיקל חלפיניו, ביצת עין ומיונז פילדלפיה במחיר ₪ 69, במה שהתברר כהימור מוצלח במיוחד, הרבה רכיבים שחברו למנה טעימה במיוחד, כל ביס תענוג.

לקינוח לקחתי את הקרם ברולה של מוזס עם סלסת אננס ללא גלוטן שהיה סיום מרשים לחגיגת הטעמים בערב זה.

לסיכום סניף ירושלים של מוזס חמים, נעים, ומלא אווירה, השירות: חברותי, זמין, כמו שצריך. המנות מתומחרות בצורה סבירה מאוד. הטעם - ביתי, איכותי, ניכרת השקעה בפרטים הקטנים, וההגשה יפה, פרקטית וכיפית. אחלה מקום, אחלה אוכל, אופציה טובה וראויה בירושלים, מומלץ בחום.
מוזס מסעדה ביקורת בשר ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד