י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מחאת הרקפת: תושבי בית שמש מצטרפים למאבק

מאבק ההישרדות של רקפת: מאות מתושבי בית שמש חתמו על עצומה במחאה על כך שהעירייה מפקירה 1,500 ילדים עם צרכים מיוחדים

מחאת הרקפת: תושבי בית שמש מצטרפים למאבק

השבוע חתמו מאות מתושבי בית שמש על עצומה הקוראת לעירייה להעביר תקציבים למרכז רקפת, המטפל באלפי ילדים עם צרכים מיוחדים המטופלים במרכז מדי שנה. התושבים זועמים על המצב שנוצר ודורשים מהעירייה להעביר למרכז רקפת את התקציב הנחוץ בכדי למנוע את סגירתו. סגירת המרכז תוביל להפקרת למעלה מ-1,500 מילדי העיר המטופלים במרכז, שיפסיקו לקבל שירותים חיוניים בתחום התפתחות הילד ולמעשה לא יקבלו שום פתרון חלופי.

לדברי התושבים, לא ייתכן שכספי הציבור המוקצים להתפתחות הילד יחולקו באופן לא שווה, כאשר מתנ"ס מאירהוף מתוקצב בכ-400,000 ₪ בשנה בעוד מרכז רקפת אינו מתוקצב כלל. התושבים קוראים לראש העיר לא לתת למרכז רקפת לנבול ולתקצב את המרכז כפי שמגיע לו, בכדי למנוע מצב בו הילדים יישארו ללא מסגרת מתאימה.

ביום ראשון הקרוב יגיש מרכז רקפת עתירה לבית המשפט, לאחר שנמצא כי בשנת 2013 העירייה הזרימה 775,000 ש"ח ודיווחה על העברת 400,000 ש"ח בלבד. זיוה שפירא, מנהלת העמותה, מסרה כי "היענות הציבור למחאה גדולה ואנו מקבלים חיבוק חם ותומך מכלל תושבי בית שמש. אני מאמינה כי ראש העיר לא יישאר אטום למצב שנוצר ויימצא פתרון מיידי למצב שנוצר, לפני שיהיה מאוחר מדי".
רקפת מחאה בית שמש תעסוקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד