י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

בית שמש: הוקדם הדיון בעתירת 'רקפת'

בית המשפט המחוזי בירושלים הקדים את הדיון בעתירה נגד החלטת העירייה שלא לתמוך ב"מרכז רקפת" ולמנוע טיפול מ-1500 ילדים

בית שמש: הוקדם הדיון בעתירת 'רקפת'

השופט דראל מבית המשפט המחוזי בירושלים, נעתר לבקשת עמותת "לגדול ולפרוח-מרכז רקפת" והקדים את הדיון בעתירה נגד החלטת העירייה שלא לתמוך כספית במרכז רקפת. הדיון בעתירה יתקיים ביום ראשון, 12.4.15.

עורכי הדין דרור ויגדור ואורנה ששון ממשרד יגאל ארנון ושות' ביקשו להקדים את הדיון בעתירה עקב חשש ממשי כי מרכז רקפת לא יוכל להמשיך ולהתקיים, עקב אי העמדת מימון מגורם ממשלתי או עירוני כל שהוא, והוא יאלץ לסגור את שעריו בזמן הקרוב ממש, דבר שיגרום לכך ש-1,500 ילדים בשנה יוותרו ללא טיפול אמיתי בצרכיהם המיוחדים.

קצת רקע לפרשה: עיריית בית שמש החליטה להעביר מימון של 400,000 ש"ח בפעם החמישית ברצף ליחידה התפתחותית קטנה אחרת הפועלת בעיר ואשר כבר הועברה אליה תמיכה בסכום של מעל 2 מליון ש"ח. מנגד, העירייה החליטה שלא לתמוך במרכז רקפת אף לא בשקל אחד.

מייסדי העמותה, זיוה ודוד שפירא, אמרו: "אנחנו שמחים שבית המשפט הבין את חשיבות הקדמת הדיון. אנו מקבלים תמיכה מכל חלקי העיר למאבק שלנו. לצערנו, רק ראש העיר משה אבוטבול לא מוכן לתמוך בנו. איננו מבינים את החלטת ראש העיר ובטוחים שבית המשפט יבחין בחוסר הסבירות של החלטת ראש העיר. לפי הנתונים שהעירייה מסרה לבית המשפט נותר סכום של 251,000 ש"ח מתקציב של התכנית הלאומית לילדים ונוער בסיכון שלא חולק עדיין. היחידה הקטנה, שמטפלת ברבע ממספר הילדים שבהם מרכז רקפת מטפל - קיבלה 400,000 ש"ח מהתכנית הלאומית. האם לא מגיע ל1,500 ילדים שבהם אנו מטפלים מדי שנה לפחות את הסכום של 251,000 ש"ח, וזאת כאשר סכום זה לא יבוא על חשבון אף פרויקט אחר בעיר?"
רקפת בית שמש עתירה הקדמה דראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד