י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

בגלקסי S6 תוכלו לראות מסך מ-3 צדדים

הגלקסי S6 החדש, יחשף ב-1 במרץ; את התצוגה ניתן יהיה לראות מקדימה, ומשני צידיו של המכשיר

  • כ"ג שבט התשע"ה
בגלקסי S6 תוכלו לראות מסך מ-3 צדדים

סמארטפון הדגל החדש של סמסונג - הגלקסי S6, יכלול תצוגת מסך שניתן לראות משלושה צדדים שונים, כך עולה מדיווח חדש בבלומברג. את התצוגה ניתן יהיה לראות מקדימה, ומשני צידיו של המכשיר.

בסמסונג לא הגיבו על הידיעה.

על פי הדיווח, יצרנית הסלולר הדרום קוריאנית תחשוף ב-1 במרץ שתי גרסאות של המודל החדש - מכשיר אחד עם מסך שטוח, בדומה ליתר הסמארטפונים שבסדרה, ומכשיר נוסף עם מסך שמתפרש גם על שני צידי המכשיר.

סמסונג כבר הציגה מכשיר עם מסך קמור - Galaxy Note Edge. אולם, תצוגת המסך שלו מתפרשת רק על צידו הימני של המכשיר.

עוד עולה מהדיווח כי שני המכשירים יגיעו עם מסגרת ממתכת, מסך בגודל של 5.1 אינץ' ומעבד מתקדם. נזכיר כי בדיווחים קודמים נטען כי רק מכשיר אחד יגיע עם מסגרת ממתכת, במטרה להציע מכשיר שיפנה גם למשתמשים שמחפשים מכשיר יוקרתי יותר, ואילו המכשיר השני יגיע עם מסגרת מפלסטיק, בדומה לעיצוב של הגלקסי S5.

תקוות גדולות
סמסונג תולה תקוות רבות בגלקסי S6, ובפרט לאחר שהגלקסי S5 אכזב בכל הנוגע להיקף המכירות. כך, יצרנית הסלולר שואפת להציג אלטרנטיבה ראוייה לאייפון 6 ולאייפון +6, לאור העובדה שנתח השוק של אפל בענף הסמארטפונים העולמי צמח ברבעון האחרון מ-18% ל-20%, בעוד שזה של סמסונג קטן מ-30% ל-20%.

כמו כן, היקף המכירות של סמסונג בשווקים המתפתחים נפגע כתוצאה מיצרניות מכשירים סיניות, כדוגמת Xiaomi.

בין אם הדיווח נכון ובין אם לאו, מצלמת הגלקסי S6 צפויה להשתדרג ולהשתפר. "הערכנו בקפדנות כל היבט של מצלמות הסמארטפון שלנו, וזאת על ידי לקיחת למעלה מ-10,000 תמונות מכל סביבת תאורה שיש על מנת לנתח זאת", ציינה סמסונג בבלוג שלה.

"אותה התשוקה והמסירות הוכנסו לפיתוח המצלמות לקראת השקת מכשירי הדגל של 2015. זה יאפשר למשתמשים לקחת תמונות מדהימות בכל תנאי שהוא, מבלי שיצטרכו לדאוג לשום דבר מלבד לחיצה על כפתור הצילום".
סמסונג גלקסי S6

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד