ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

הרבה יותר מיופי • כך תלמדי להתאפר נכון

יש לך ידע מועט או שאין לך מושג איך עושים זאת? או אולי את מאפרת שנים אבל רוצה להתעדכן בחדשות של התחום? כל התשובות נמצאות ברבי עקיבא 93 בני ברק

suterstock
suterstock

את יוצאת כל בוקר לעבודה, לפעמים אחרי שינה מועטת ולפעמים אחרי לילה לבן ומתיש ואת יודעת שאיפור נכון יכול לשנות את מראך וכמובן את הרגשתך.

אך מה אם איפור הוא לא הצד החזק שלך?

במיוחד בשביל זה מרגלית שכטר החליטה לפתוח סטודיו לאיפור "מור ביוטי" הכולל בין היתר סדנת איפור אישית, העוסקת בלימוד איפור עצמי ואישי, על מנת שתוכלי להיראות נפלא בכמה דקות של השקעה עצמית. הסדנא מתקיימת באווירה אינטימית אחת על אחת בסטודיו המושקע והמאובזר "מור ביוטי" הממוקם במרכז בני ברק .ההשתלמות מיועדת גם למאפרות ומנוסות שרוצות לבוא ללמוד ולהתעדכן בטרנדים החדשים של עולם האיפור.

רמה גבוהה במחיר מוזל
"מור ביוטי" נפתח לפני כחצי שנה והוא מיועד ללימודי איפור ברמה גבוהה, קורסים מקצועיים ועד קורסים פרטניים ופשוטים. בין המנחות ניתן לראות את ליאת אשד כהן אומנית איפור, מורן בן שימול מורה לאיפור וסטייליסטית בתחום המון שנים.

הבעלים והמנהלת של המקום היפה הזה זו מרגלית שכטר, בוגרת איל מקיאג' ומאפרת מקצועית. לצדה צוות עובדות נרחב , "כל מי שנכנסת למור ביוטי יוצאת מרוצה ועם מקצוע ביד", מציינת מרגלית.





מיד בהכנסי לסטודיו הבחנתי כי המקום אינו מבייש כל סלון יופי ברמה הגבוהה ביותר
וניתן לחוש את האכפתיות והירידה לפרטים בכל שלבי העיצוב.

למה פתחת את המקום?

ראיתי שיש ביקוש ללמוד איפור ברמה גבוהה במחיר עממי, באווירה חרדית ובתוך גבולות בני ברק. תמיד חלמתי לתת מענה גם לאלו שאין אפשרות להוציא כסף רב ללימודי התחום.

למי מתאים לבוא וללמוד?

כל מי שמתחברת ואוהבת את תחום הטיפוח והיופי. מגיל 16 ועד בכלל, לכולן זה מתאים.

יש סיכוי ללמוד גם למי שלא יודעת להחזיק מברשת איפור?

במקרה כזה, הייתי ממליצה ללמוד על עצמך ולראות שאת מצליחה, שיש לך את היכולת והאהבה לתחום ורק אז להירשם לקורס מקצועי וזאת בכדי לא לבזבז כסף על דבר שלא מתאים לך.

מה את מציעה בארסנל שלך?

יש אצלנו קורס ללמידה עצמית - איפור עצמי שבו תוכלי לבחון את היכולות שלך ואם את בכלל מתאימה לתחום וכל זה בסך של 100 שקלים בלבד.

ישנם קורסים פרטניים הכוללים: קורס אחד על אחד של איפור עצמי או דברים ספציפיים שהלקוחה דורשת, אם זה התמחות בנושא ספציפי או כל מה שחשוב לך.

במקום ניתן גם לרכוש מוצרי איפור וטיפוח מקצועיים מהחברות הטובות ביותר בארץ במחירים זולים וזהו חלק משירות לתלמידות המכון.

אנו מציעים גם שירותי איפור לכלות ולאירועים אצלינו או בבית הלקוחה





// מרגלית שכטר


איכות ומקצוענות מעל הכול, זהו הקו המנחה ב"מור ביוטי", איכות וחוויית הלימוד זו הבטחה שמקיימים במהלך הקורסים המתקיימים שם. הלימודים בסטודיו, נערכים בקבוצות קטנות ואינטימיות, התלמידות מקבלות תשומת לב אישית וידע מקצועי עשיר בתחום הטיפוח. סגל ההוראה כולל מאפרות מובילות, המעניקות מהידע והניסיון המצטבר שלהן לתלמידות.


ידע מקצועי החל משלב הכרת החומרים השונים, הצבעים, המרקמים, דרך השימוש בהם ושילובם לפי דרישת הלקוחה. במהלך הקורס יילמדו התלמידות טכניקות שונות עד להתגבשות טכניקה אישית המותאמת לכל תלמידה, בשילוב הטרנדים העכשוויים. תכנית הלימודים דינאמית ומתחדשת ומתאימה עצמה לדרישות בשוק ולאופנה המתחלפת תוך התמקדות בטכניקות הבסיסיות. הקורס בנוי בשלבים כך שהוא מותאם לאלו שרוצות להתמקצע בתחום, ולאלו שמעוניינות בכלים אישיים ומקצועיים. סטודיו "מור ביוטי" מלווה את התלמידה ביחס אישי לכל אורך הדרך, בעזרת ידע מקצועי נרחב בתחום ומשלב טיפים לאיפור נכון, יעוץ מקצועי, באווירה אומנותית וחווייתית.


מור ביוטי - רבי עקיבא 93 בני ברק שווה להציץ













מור ביוטי מרגלית שכטר איפור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד