י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הגאדג'ט שישפר את הרגלי השינה שלכם

הכירו את המוצר המהפכני שניסה לגייס 100 אלף דולר, וסיים עם 2.4 מיליון דולר

  • ז' אדר התשע"ה
הגאדג'ט שישפר את הרגלי השינה שלכם

Sense הוא אחד מהפרוייקטים הכי מוצלחים שהיו בקיקסטארטר: המוצר המהפכני הצליח לגייס 2.4 מיליון דולר, למרות שבתחילה חיפש לגייס סכום צנוע בהרבה - 100 אלף דולר בלבד.

כעת, הגאדג'ט שמתיימר לשנות את האופן שבו אתם ישנים, זמין לרכישה עבור כולם, תמורת 129 דולר.

למי שלא נתקל בגאדג'ט הזה עד כה, נספר כי מדובר בחיישן זעיר, שבודק את איכות השינה של המשתמש, ומנטר כמעט כל דבר שמסביב - החל מאיכות האוויר שהוא נושם, דרך החשיפה לאור, הלחות והטמפרטורה וכלה בכמות הרעש שבחדר. המכשיר עצמו מורכב מיחידת הבסיס, אותה מניחים על השידה שליד המיטה, ומה-Sleep Pill, אותו יש להניח מתחת לכרית.

וכך, לאורך הזמן Sense לומד את הרגלי השינה שלכם, מדרג אותם, מעיר אתכם בשעה הכי מתאימה ליקיצה (בהתאם למחזורי השינה שלכם) ומציע אפשרויות ודרכים לשיפור השינה.

מאחורי המוצר עומד בחור צעיר בן 23 בשם ג'יימס פראוד, שהצליח כבר לגייס כמה מיליוני דולרים טובים ממשקיעי אנג'ל מוכרים, בהם דייוויד מרקוס (שעמד בעבר בראש פייפאל) והוגו ברה (העומד בראש Xiamoi ובעבר כיהן בתפקיד בכיר בגוגל כאחראי על מערכת אנדרואיד).

Sense נתמך באפליקציית אייפון ואנדרואיד ייעודית. כרגע נראה כי מדובר במשלוח לתחומי ארה"ב בלבד, אבל יש לנו הרגשה שזה רק עניין של זמן עד שניתן יהיה להזמינו לישראל. ואם הוא אכן יעמוד בהבטחות המרובות, מדובר בגאדג'ט חובה לכל מי שסובל מבעיות שינה.
Sense גאדג'ט Sleep Pill

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד