י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

משופר או מיותר? צפו בסמארטפון המעוגל הראשון בעולם

חברה אמריקנית בשם Monohm צפויה לחשוף בתערוכת הסלולר בברצלונה את הסמארטפון המעוגל הראשון בעולם, שזכה לשם Runcible

  • י' אדר התשע"ה
משופר או מיותר? צפו בסמארטפון המעוגל הראשון בעולם

התמכרות לסמארטפונים, ומסכים באופן כללי, רק הולכת ומחמירה, ושוק הגאדג'טים מתאים עצמו לטרנד המתעצם וממשיך להמציא מכשירים חדשים בעיצובים שונים על מנת לקבע את המצב.

חברה אמריקנית בשם Monohm צפויה לחשוף בתערוכת הסלולר בברצלונה את הסמארטפון המעוגל הראשון בעולם, שזכה לשם Runcible. המכשיר החדש, המעוצב בצורה מעגלית, כולל מצלמה שממוקמת במרכז המכשיר, חיבור לאינטרנט באמצעות Wi-Fi, בלוטות' ו-LTE.

כמובן שתוכלו לבצע שיחות באמצעות המכשיר, אולם לא יהיה בו מסך בית קבוע, בניגוד למכשירי הסלולר המובילים כיום. כמו כן, המכשיר יגיע עם תוכנת מפות שתאפשר למשתמשים למצוא את הדרך המעניינת ביותר למקום מסויים, בניגוד לדרך המהירה או הקצרה ביותר.

החברה מבטיחה כי המכשיר יהיה שמיש לתקופה ארוכה, שכן ניתן יהיה להחליף או לתקן את רכיביו השונים בכל רגע נתון. במילים אחרות, מדובר במכשיר שמתאים את עצמו לתקופת "הפוסט-סמארטפונים", כדברי המפתחים.

המכשיר יושק בקרוב ביפן, והוא יריץ את מערכת ההפעלה של פיירפוקס מבית מוזילה. מכאן שה-Runcible לא יתאים למאות אלפי האפליקציות שקיימות היום בשוק לאייפון ולאנדרואיד, והוא יריץ רק אפליקציות HTML5 שיותאמו למסך המעוגל:

ייתכן ומיעוט האפליקציות שיתאימו למכשיר ירתיעו משתמשים כבדים, אולם לא מדובר במכשיר שפונה למכורים לדבר. נהפוך הוא; המכשיר החדש פונה דווקא לאוכלוסייה הפחות מחוברת, קרי לאלו שלא מרגישים צורך אובססיבי להתעדכן בחדשות בכל רגע נתון ומעדיפים לבלות את זמנם הפנוי הרחק מהמסך הסלולרי.

באתר החברה נכתב כי מדובר בקטגוריה חדשה של מוצרים אלקטרוניים אישיים, שנמצאים בתווך שבין מכשיר סלולרי מסורתי ומיחשוב לביש. "המכשיר עוצב על מנת לסייע לכם לייצר מערכת יחסים מתורבתת יותר עם החיים הדיגיטליים שלכם", נכתב באתר. "Runcible לעולם לא יצפצף, יתריע או יפריע לכם"; "תוכלו להשתמש בו רק כשתצטרכו אותו, וביתר הזמן תוכלו להקדיש תשומת לב לחיים האמיתיים ולאנשים האמיתיים שמקיפים אתכם".

לא ברור כמה יעלה המכשיר החדש, אולם בהודעה לתקשורת נכתב כי המחיר יהיה דומה למחירים של מכשירי סלולר פרימיום שאינם נעולים.
Monohm Runcible LTE

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד