י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

תשכחו ממוט סלפי, ורוצו לקנות עכשיו את הגאדג'ט החדשני הזה

תשכחו ממוט סלפי, ורוצו לקנות עכשיו את הגאדג'ט החדשני הזה

תשכחו ממוט סלפי, ורוצו לקנות עכשיו את הגאדג'ט החדשני הזה


אחרי שטרנד הסלפי כבש את אינסטגרם, מוט הסלפי, שמאפשר לאנשים לצלם את עצמם ממרחק נורמלי ופוטוגני יותר, הפך להיות האביזר הנחשק ביותר. אולם, יש לנו מוצר חדש להכיר לכם, שיגרום לכם לזרוק לכל הרוחות את מוט הסלפי הרעוע.

הכירו את Podo, מצלמה זעירה שניתן להדביקה בכל מקום, ובעזרת אפליקציה ייעודית שמתפקדת כשלט של המצלמה תוכלו לצלם תמונות סלפי וסרטוני וידיאו באיכות גבוהה. כך, במקום שתצטרכו להחזיק את מוט הסלפי ולהתאמץ למצוא זווית צילום טובה תוך כדי תנועה לא רצונית, ה-Podo יאפשר לכם לעשות זאת בכל מקום ובלי שום עזר חיצוני או אנושי.

צידה האחורי של המצלמה עשוי באופן שיאפשר לכם להדביק או להצמיד אותה על כל משטח מוצק ושטוח, למשל על הדלת, גג המכונית או שלט ברחוב. תוכלו לצלם תמונות באיכות של 8 מגה פיקסל או סרטוני וידיאו באיכות של 720p, והודות לקישורית הבלוטות' שבמצלמה, התמונות או סרטוני הווידיאו יוזרמו ישירות לסמארטפון שלכם.

מפתחי Podo העלו קמפיין גיוס לקיקסטארטר, במטרה לגייס 50 אלף דולר. נותרו עוד 43 יום עד לתום הקמפיין, וכבר עכשיו הם הצליחו לגייס 162 אלף דולר. אם המצלמה מצאה חן בעיניכם, תוכלו לרכוש את Podo תמורת 89 דולר, והמוצר יישלח אליכם באוגוסט הקרוב.
Podo מוט סלפי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד