י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

בכיר ברשימה הערבית: "דאע"ש למדו מהציונות"

רג'א זעאתרה, ראש מערך ההסברה של הרשימה הערבית המשותפת, הצהיר גם כי "חמאס אינו ארגון טרור" • וידאו

בכיר ברשימה הערבית: "דאע"ש למדו מהציונות"


סערה בעקבות דבריו של ראש מערך ההסברה של הרשימה הערבית המשותפת, רג'א זעאתרה, שאמר כי דאע"ש שואב השראה למעשיו מהציונות.

הבוקר (ג) נערך פאנל בחירות באוניברסיטת בר אילן, במהלכו חולל סערה ראש מערך ההסברה של הרשימה הערבית המשותפת, רג'א זעאתרה, שאמר שארגון דאעש שואב השראה למעשיו מהציונות, ושחמאס איננו ארגון טרור. "מאיפה דאע"ש למדו את הפשעים האלה? תראו מה התנועה הציונית עשתה בשנת 1948. מעשי הביזה, הרצח, הטבחים, שבוצעו גם כאן באזורים האלה". כשנשאל האם חמאס הוא ארגון טרור, השיב זעאתרה: "לא. העם שהוא תחת כיבוש יש לו זכות להתנגד לכיבוש".

בתגובה מפלגת המחנה הציוני גינתה בחריפות את דבריו של זעאתרה. "אנו מצפים מראשי הרשימה להתנער לאלתר מהתבטאות השערורייתית שמשווה בין ישראל לבין דעא"ש, וכן מאמרתו כי חמאס הוא לא ארגון טרור.



"ההשוואה בין עורפי ראשים חסרי כל צלם אנוש, לבין אומה שקמה מחדש ותרמה לעולם רבות - היא בלתי נסבלת ומעידה על בורות ושנאה. אנו מאמינים כי אזרחי ישראל הערבים מצפים מהרשימה המשותפת שתקדם את זכויותיהם ואת צרכיהם ותפתור את בעיותיהם הכלכליות והחברתיות, ולא תלבה בהסתה ושקרים שישיגו ההפך. מצער מאוד שדוברי הרשימה המשותפת פוגעים ברצון של הציבור הערבי והיהודי לחיות בדו קיום.

"המחנה הציוני ילחם בכל נסיון מבית ומחוץ לפגוע לפגוע במוסריות הקמתה של מדינת ישראל בזכות קיומה כמדינה יהודית ודמוקרטית עם שוויון זכויות מלא. כך גם אנו נלחם בחמאס - ארגון טרור אסלאמיסטי שפועל להשמדתה של ישראל ונוודא שישאר ברשימת ארגוני הטרור".

ממטה ההסברה של יחד נמסר: "פרצופה האמיתי של הרשימה הערבית נחשף במלואו. מסתבר שאנשי הרשימה הערבית כולה מסכימים בגלוי או בסתר עם זועבי שמתנגדת לקיומה של מדינת ישראל. אנו קוראים ליועץ המשפטי לממשלה לחקור את ההתבטאות המסוכנת הזו. אסור למדינת ישראל להבליג בשום פנים ואופן על השוואה שכזו".

יו״ר ״ישראל ביתנו״, שר החוץ אביגדור ליברמן, אומר כי דבריו של ראש מערך ההסברה של הרשימה הערבית, רג'א זעאתרה, שארגון דאעש שואב השראה למעשיו מהציונות ושהחמאס איננו ארגון טרור, הם הוכחה לכך שבית המשפט העליון שגה שגיאה חמורה כשאיפשר לחנין זועבי להתמודד לכנסת.

לדברי השר ליברמן ״שופטי בג"צ שנתנו הכשר לדברים הנוראיים שעשתה ואמרה זועבי בכל השנים האחרונות הביאו לכך שעכשיו מרשה לעצמו אותו זעאתרה לומר דברים שבכל מדינה אחרת היו מביאים לשלילת אזרחותו באופן מיידי ולסילוקו מהמדינה. מיד עם היבחרה של הכנסת החדשה נפעל שכך יהיה גם בישראל ושבית המשפט העליון לא יוכל לפסול את חוקי הכנסת ואת החלטות ועדת הבחירות״.
טרור דאעש חמאס רשימה ערבית וידאו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד