ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

שירות שיביא לכם את הכביסה הנקיה עד הבית

שירות שיביא לכם את הכביסה הנקיה עד הבית

  • כ"ט אדר התשע"ה
שירות שיביא לכם את הכביסה הנקיה עד הבית


אם אין ברשותכם מכונת כביסה או מייבש, או שיש לכם הרבה פריטי לבוש שמצריכים ניקוי יבש, אתם ודאי מכירים את הריטואל הקבוע: צריך לצבור הרבה מאוד כביסה מלוכלכת בבית, לאחר מכן להעמיס אותה על הרכב, לנסוע למכבסה הקרובה, להמתין כמה ימים ולבוא לאסוף אותה שוב.

מדובר בתהליך ארוך ומייגע, אבל לא בטוח שהכרחי: הכירו את האפליקציה הישראלית החדשה Kvisi (כביסי) - יישום שמציע שירותי ניקוי יבש, גיהוץ וכביסה.

על מנת להשתמש בשירותי הכביסה שהאפליקיצה מציעה, עליכם להתחבר לשירות (אפשר גם באמצעות חשבון פייסבוק או גוגל) ולהזין את פרטי כרטיס האשראי שלכם. לאחר מכן, תתבקשו לבחור בטווח הזמנים שמתאים לכם לאיסוף והחזרת הכביסה, ואנשי השירות יגיעו אליכם, יאספו את הבגדים ויחזירו אותם במועד הנקוב.

חיוב כרטיס האשראי יתבצע רק לאחר שהבגדים יגיעו אליכם בחזרה, כשבכל שלב תוכלו לעקוב אחר ההזמנה ולראות מתי הכביסה שלכם תהיה מוכנה.

כביסי זמינה כרגע רק למשתמשי אייפון, אולם מפתחי האפליקציה מבטיחים שגרסת אנדרואיד היא רק עניין של זמן.

האפליקציה פועלת כרגע רק באזור מרכז תל אביב, אבל מפתחיה מבטיחים שאזור הכיסוי יורחב בקרוב. באתר החברה תוכלו למצוא מחירון מעודכן, כשגיהוץ של פריט לבוש יעלה לכם החל מ-7 שקלים, ניקוי יבש החל מ-26 שקל וכביסה וקיפול מתומחר מ-49 שקל לשק כביסה (עד 6 קילו).
.

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד