ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

טיפים יעילים לניקוי מושלם של ספות עור

רוצים לרכוש ספות עור, אך חוששים מעניין הניקיון? השיטות המומלצות ירגיעו מעט את הספקות. ויש גם דרך לטשטש שריטות וכתמים

טיפים יעילים לניקוי מושלם של ספות עור
וי


ספות עור הן תוספת אסתטית ויוקרתית מאוד לסלון. הן קלות לניקוי, אך צריך לדעת כיצד לשמור עליהן. המומחים של דיבאני סנטר עם טיפים חשובים לניקיון ולשמירה על ספור עור:

חשוב מאוד לשמור על ספות מעור מפני מגע עם אור השמש, כי השמש והחום יפגעו בצבע ובאלסטיות של העור, לכן יש להניחם בזווית מתאימה בחדר. מאותה סיבה יש להרחיק תנור חימום מספות וכורסאות עור.

עוד דרך להגן על ספות העור היא כאשר משתמשים בשואב אבק. בניגוד לספות בד שאתם יכולים לשאוב במרץ ובכוח, ספות מעור יש לשאוב בעדינות כדי שלא לפצוע את העור. חבל להתמודד עם שריטה שנגרמה מהצינור הפלסטי. מומלץ להוסיף בקצה הצינור את המברשת הרכה שמגיעה ביחד עם השואב.

לצורך ניקיון ניתן להשתמש בחומרים קנויים - אך עם חומרים אלה תמיד יש לעבוד רק עם מגבת רכה ויבשה. אתם יכולים להשתמש במגבת לחה או במגבון לח לניקיון באמצעים ביתיים או לניגוב שוטף.

ניתן לרכוש חומרים מוכנים המיועדים לניקוי עור, אך אלה חומרים סינטטיים בעלי ריח עז ואפשר לוותר עליהם כאשר מדובר בניקוי כורסה או ספה מעור. במקום התכשירים היקרים קחו מגבון לח וקערית עם מים חמים. אלה יעשו את העבודה טוב כמו כל תכשיר קנוי. העור יישמר במצב חדש וטוב למשך שנים, וגם האוזון. חבל לרסס את הבית בחומרים מלאכותיים.

הדרך הטובה ביותר לנקות ספות וכורסאות מעור היא לא ללכלך אותן. אך אם בלי משים צבע הכתים את העור – אין פשוט מזה. פזרי אפר של סיגריה על הכתם, המתיני 2 דקות ונקי בפתרון הקסם: מגבון לח וקערית עם מים חמים. כתמי דיו אפשר להוריד במעט אלכוהול, וכתמים עקשנים או שומניים בתערובת של שמן זית וחומץ לבן.


שריטות על הספה
חשוב להגן על העור. אם בכל זאת הספה או כורסת העור נשרטה מנעל, חגורה, אבזם או צעצוע של הילד, מורחים על השריטה משחת נעליים פשוטה בצבע העור, ממתינים 5 דקות לייבוש ואז מבריקים עם מגבון לח וקערית עם מים חמים כמובן. הצבע של משחת הנעליים יחדור לשריטה ויכסה אותה.
אם לספה החדשה יש ריח אפשר להפיג את הריח בעזרת סבלנות. הזמן עושה את שלו והריח מתפוגג. אך כדי להאיץ את התהליך - אפשר לפזר סודה לשתיה ולהשאיר אותה למשך מספר ימים על הספה. במשך הימים הללו אפשר לנסוע מחוץ לבית, או לכסות את הספה בסדין. לאחר כמה ימים לשאוב בעדינות ולנגב שוב במגבון הקסם. אגב, סודה לשתייה טובה לכל ריח. גם במקרר וגם בנעליים.
טיפים ניקוי בית פסח נקיונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד