ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

פרשת ה'טרור הטלפוני': כתב אישום נגד טריגר

כתב אישום הוגש נגד אברהם טריגר, בפרשת ה'הפלס' וההטרדות הטלפוניות • פרקליטו: "נוכיח את חפותו"

אברהם טריגר בבית המשפט. צילום: יוסי רוזנבוים
אברהם טריגר בבית המשפט. צילום: יוסי רוזנבוים


יחידת התביעות של המשטרה, הגישה היום (ב') כתב אישום נגד אברהם טריגר, בעבירות של קשירת קשר לביצוע עוון ושידול להטרדה באמצעות מתקן בזק.

העונש על העבירות בהן מואשם טריגר: עבירה של קשירת קשר לעוון מתחם הענישה הוא מקסימום שנתיים, ועל שידול להטרדה באמצעות מתקן בזק העונש המירבי הוא שלוש שנים.

פרקליטו עו"ד עזריאל שאול קרבצוב אומר ל'בחדרי חרדים' בתגובה להגשת כתב האישום: "אנחנו הולכים לנהל משפט הוכחות, ולהוכיח את חפותו".

לדבריו, "כעת, שאנו יכולים לראות את חומרי החקירה המלאים, נעבור עליהם בעיון ואנקה את מרשי מכל חשד".

עוד הוסיף כי, "בפרקטיקה תיקים מהסוג הנ"ל נגמרים לרוב בענישה של עבודות שירות במידה והנאשם חלילה מורשע. החקירה האינטנסיבית והמאומצת של המשטרה סביב עבירות שאינן נחשבות חמורות והנמצאות ברף הנמוך שבחוק העונשין ובכלל, זאת מיד לאחר הבחירות הכלליות לרשות הממשלה וביצוע המעצרים ההמוניים באישון לילה ע"י מפלג הונאה של מחוז ירושלים, בסיוע היחידה הארצית לה"ב, שבד"כ מטפלת בארגוני פשיעה ובעבירות חמורות, מצביעה להבנתנו על לחצים זרים שהופעלו על המשטרה להפעיל את "תותחיה הכבדים". הרקע להולדתו של כתב האישום ידוע לכולם. הרב טריגר השייך לציבור 'בני התורה' קרא למחאה לגיטימית באמצעות 'קו המאבק' כנגד החברות במשק שעשו יד אחת, עפ"י החשש בעידודו של הפלג היריב, להחרים את 'הפלס'".

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' אמר טריגר כי יש לו סיפוק רב "מה שהתאמצנו בשבילו למעלה משנה ולא קבלנו, אנו מקבלים כעת על מגש של כסף. לדבריו, אם עד היום לא 'זכה' הוא וחבריו להגיע אל מנהלי חברות וגופים ממשלתיים לשמוע מהם תשובה לפישרה של "החרמה נפשעת וקרטל שיווקי שהוא בניגוד לחוק, אלא נענינו בטריקת טלפון במקרה הטוב, כעת נזכה להיפגש עמם ובפני בית המשפט לדרוש תשובה ברורה לפשרה של פגיעה זו, ותשובה כנראה אין להם וגם לא תהיה להם".

במשטרת ירושלים אומרים ל'בחדרי חרדים' כי מדובר בכתב אישום ראשון, ובכוונתם להגיש כתבי אישום נגד כלל החשודים.

הפלס ההטרדות טלפון טריגר כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד