י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

טריגר התלונן במשטרה: בני ישיבות הכו אותי

החשוד המרכזי בפרשת ההטרדות הטלפוניות, התלונן במשטרה, לאחר שהותקף באלימות על ידי בני ישיבות

טריגר בבית המשפט. צילום: יוסי רוזנבוים
טריגר בבית המשפט. צילום: יוסי רוזנבוים


אברהם טריגר, שהואשם בגין הטרדות טלפוניות, הוכה לטענתו הערב (ב'), ברחוב השומר בבני ברק על ידי תלמידי ישיבה.

התקיפה, לכאורה, בוצעה בסמוך למאפיית הצבי, "המתנתי בתחנת אוטובוס ברחוב כהנמן פינת השומר. מעט לפני שהגיע האוטובוס עליו הייתי אמור לעלות, עברו במקום מספר בחורים ללא כובעים וחליפות, ושאלו אותי האם אני טריגר. עניתי להם בחיוב, ובדיוק הגיע האוטובוס".

לטענתו, החל לעלות לאוטובוס, "הם משכו אותי ובעטו בי, תוך שאני נאחז בידית האוטובוס, ולאחר מאבק קצר, השתחררתי מידיהם והאוטובוס החל בנסיעה".

בהמשך הוא ניגש לתחנת משטרת רמת גן, שם הגיש תלונה. לדבריו, לא זיהה את תוקפיו, אך "מדובר באיזור שיש שם לא מעט מצלמות אבטחה, אני בטוח שהמשטרה תעשה את העבודה כמו שצריך, ותוך זמן מה זהותם תיחשף".

טריגר נשאל: על מה ולמה הכו אותך?. והוא ענה: "נו, באמת, חסרות סיבות" סתם ולא פירש.

כזכור, טריגר מואשם בעבירות של קשירת קשר לביצוע עוון ושידול להטרדה באמצעות מתקן בזק. בעוד שבועיים וחצי, הוא צפוי להופיע בפני בית המשפט, שם יקראו את כתב האישום. בנוסף, הוגשו כתבי אישום נגד 18 נוספים בפרשת ה'טרור הטלפוני'.

עו"ד עזריאל שאול קרבצוב הגיש בשבוע שעבר תלונה במשטרת רמת גן, על כך שתלמיד ת"ת באר יהשוע הוכה ע"י חבריו לכיתה, "הם דחפו אותו לכביש ובהמשך אף ניסו להפילו מגובה של קומה וחצי" אמר עוה"ד ל'בחדרי חרדים'. הבוקר, הילד ואביו מסרו עדות בתחנת המשטרה, שפתחה בחקירה.,
רמת גן אלימות משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 33 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד