י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

אכזבת המטריד: "גייסנו רק כמה אלפים. המשטרה משתיקה אותנו"

פרשת ההטרדות מבית אוהדי 'הפלס': האזינו להקלטות של החשוד בהפעלת קו ההטרדות, אברהם טריגר, בהן הוא מתלונן על חוסר ההצלחה של המגבית לכיסוי הוצאות המשפט, ומנתח את "הטעויות המצחיקות של הבית משפט"

המעצרים בפרשת ההטרדות. צלם: יוסי רוזנבוים
המעצרים בפרשת ההטרדות. צלם: יוסי רוזנבוים


פרשת האיומים על מפרסמים ו'קו ההטרדות' שהופעל על ידי אברך בשם טריגר בירושלים, ואשר בו תודרכו המחייגים לאלו חברות ומספרי טלפונים יש להתקשר כדי לדרוש מהם לפרסם ביומון 'הפלס', בניגוד לדעתם של הגראי"ל שטיינמן והגר"ח קנייבסקי, ממשיכה להכות גלים.

בעוד טריגר מתמודד במשפט בו הוגש כתב אישום נגדו, הוא נשמע מצהיר בהקלטה כי המגבית למימון הוצאות המשפט, בו נשכר הפרקליט עו"ד אביגדור פלדמן, הצליחה לגייס רק כמה אלפי שקלים מתוך עלות משוערת של מאות אלפי שקלים.



"הם מנסים בכל כוח המשטרה להשתיק את קולנו אבל המחאה לגיטימית... כאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ. הטעויות המצחיקות של הבית משפט, כל ההחלטה שלו נראה שבכלל לא התחיל תחילתו של הבנה לצורת מאבקנו... על מה הוא מקשקש, מי ביקש כזה דבר, הבקשה הייתה אחת תפסיקו להחרים".

בהמשך הוא קורא הלאה להמשיך ו'להתמקד' בשלוש חברות - עלית שטראוס, יפאורה וטבעול. מסביר איזה חברות הן בשלב שני ולמי שיש זמן - אלו עוד מפרסמים יש להטריד.

טריגר הטרדה קווים חברות פרסום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד