י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

40 אנשי לב טהור גורשו מקעמפ קיץ בקוויבק

קנדה: קבוצה מאנשי הכת הפעילה קעמפ קיץ ללא אישורים נדרשים, ועברה על חוקי השכירות המקומיים

אנשי לב טהור. צילום ארכיון
אנשי לב טהור. צילום ארכיון


אנשי כת 'לב טהור' ממשיכים לככב בכותרות: ארבעים מאנשי הכת שהפעילו קעמפ בשתי דירות מגורים - סולקו מהדירות בגלל תלונות של שכנים. המקרה אירע בסוף השבוע בעיר Ste-Agathe-des-Monts בקוויבק.

ראש העיר-דניס קאליפוקס אמר, כי ביום חמישי הגיעו למשרדו תלונות של שכנים שטענו כי כארבעים איש הגיעו לשתי דירות, ששכרו אנשי לב טהור לימים ספורים בלבד, והקימו שם ללא אישורים "קעמפ קיץ".

לדבריו, בבדיקה שנערכה התברר כי על פי החוק ניתן להשכיר דירה למינימום חודש ימים, השכרת דירה לפחות מחודש היא בלתי חוקית. כמו כן קעמפ הקיץ שהקימו אנשי לב טהור, הוקם ללא אישורים מתאימים.

כזכור, כמאתיים מחברי כת לב טהור שהתגוררו בקוויבק עד לפני שנתיים - נמלטו מהמקום לאחר שהרשויות הסוציאליות שביקרו במקום גילו התעללות קשה בילדים ודרשו להעביר חלק מהילדים למשפחות אומנות, חברי הכת רכשו בשעתו עשרים בתים שכולם הוחרמו ע"י הרשות המקומית בשל אי תשלום מיסים שונים וחובות עירוניות.

בנובמבר 2013 עזבו אנשי לב טהור לגואטמאלה, ונטשו את בתיהם, שנמכרו ע"י הרשויות וחלקם נותרו ריקים.

ראש העיר אמר כי בשלב מאוחר יותר העבירו כמה מחברי הכת כספים ושילמו את חובותיהם. יצויין כי חברי הכת שנמלטו לגואטמאלה התמקמו בכפר נידח במדינה, אך גורשו גם משם עקב תלונות של השכנים ושל תושבי הכפר.
קוויבק לב טהור קהילה גירוש קעמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד