י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

הר הבית כבר לא בידינו - הגיע זמן צבא!

בועז גולן עוקב מקרוב אחרי המציאות העגומה של הטרור בירושלים, ומשוכנע - זה הזמן להפעיל את צה"ל • טור אורח

בועז גולן
בועז גולן


רגע לפני שירושלים בורחת לנו מבין הידיים,ט ואולי דווקא עם מינויו של מפכ"ל חדש, איש צבא במהותו, הגיע הזמן לצרף לכוחותינו המצוינים בירושלים את כוחות צה"ל.

חיילנו צריכים להגיע ומהר לבירת ישראל ולכבוש אותה מחדש. צר לי על האמירה הקשה אבל זה בדיוק המצב. אין לנו שליטה בשכונות המעורבות ובטח שלא בכפרי הערבים. המחבלים עושים ככל העולה על רוחם, מפגעים בנו מידי יום ומנסים להרחיק אותנו עוד ועוד. ירושלים כבר הפכה מזמן לבירת הטרור של ישראל. מילים קשות, אבל זו המציאות.

אני מכיר בעל פה את מה שקורה בבירתנו. אני מכיר היטב את הפיגועים הקשים, מידי יום, את אלה שאף אחד לא מספר לכם עליהם. על ילדה קטנה בת 6 שחטפה אתמול אבן בכפר התימנים, על ילדים שבוכים בלילות בגלל בקבוקי תבערה לעבר בתים ואמהות שחיות בלחץ בגלל מטחי זיקוקים. על נהגים אומללים שנקלעו לפיגועי אבנים. על נהגי אוטובוס שלא יודעים מהיכן יחטפו את האבן הבאה. על פיגועים חדשים לאחרונה - פיגועי נזק לכלי רכב חונים. על משפחות שהחצר שלהן עלתה באש בגלל בקבוקי תבערה. על כבאים שחטפו אבנים בעת פעילותם לכיבוי הצתות חורש ושטחים פתוחים. על נוסעים ברכבת הקלה שכבר מזמן החליפו כלי תחבורה בגלל מאות פיגועי אבנים ולאחרונה גם גולות ברזל. על ים של כתובות נאצה וצלבי קרס באוטובוסים, בתחנות הסעה וסתם ככה ברחוב ירושלמי שקט.

על אלה שחוו דקירות, דריסות ועל אלה המותקפים יום יום בהר הבית שלנו ועל אלה, שרק היום סיפרנו לכם עליהם, שהחליטו למגן נגד ירי את חלונות בתיהם בפסגת זאב, מחשש לפגיעת קליעים - כאלה שלא מעט מהם נמצאו בחצרות, במרפסות, בבריכה פרטית ובאמצע הרחוב.

ולא שכחנו את אלה הנוסעים לירושלים וממנה ומסכנים חייהם על הציר השחור - כביש 443 וכן, לפעמים גם בכביש מס' 1, בכביש 20 - בית חנינא ועוד.

מה שציינתי כאן הוא מעט מאוד ממה שקורה בירושלים בירתנו. אני מוכן להתעמת עם כל אחד - מראש הממשלה ומטה, עד לאחרון השוטרים ולהציג את הנתונים ואת העובדות. אי אפשר להתחמק ממציאות הטרור המטורפת הזאת.

אני לא מזלזל כלל בכוחות משמר הגבול והמשטרה. יש לנו לוחמים מצוינים, אך הם כבולים, בלי כוח בידיים. אולי, בפעילות משותפת של כלל הכוחות, יבינו אוייבנו שהסיפור הזה הולך להגמר ועם ישראל לא יוותר על ארצו. לעולם.

הגיע הזמן לפעול.
מפכל צבא ירושלים טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד