ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

וואווי הסינית השיקה בישראל פאבלט ושעון חכם - כמה יעלו?

השיקה את הפאבלט Mate S והשעון החכם Huawei Watch בישראל

וואווי הסינית השיקה בישראל פאבלט ושעון חכם - כמה יעלו?


שוק הסמארטפונים גועש בשבועות האחרונים בישראל ובעולם. אחרי השקת האייפונים החדשים של אפל, OnePlus 2, ה-Note 5 של סמסונג, ה-One A9 של HTC וה-V10 של LG, משיקה היום (ד') חברת וואווי את הפאבלט שלה - Mate S והשעון החכם שלה - Huawei Watch בישראל.

השעון החדש של החברה מגיע בערכה הבסיסית עם רצועת עור (תוספת של 200 שקל לרצועת מתכת), מסך עגול בגודל 1.4 אינץ' עם צפיפות פיקסלים גבוהה של 286ppi. המסך עצמו מגיע עם זכוכית מקריסטל ספיר. בנוסף בשעון אפשר למצוא התקן WiFi לחיבור לסמארטפון גם שלא נמצאים בקרבתו. מערכת ההפעלה היא אנדרואיד Wear, המאפשרת לעבוד עם סמארטפונים מבוססי אנדרואיד וגם אייפון.

מחירו של השעון יעמוד על 1,800 שקל, כאשר הוא יתחיל להימכר בחברת פרטנר ובחנויות הסלולר בשבוע הראשון של נובמבר.

בנוסף, וואווי השיקה גם את הפאבלט Mate S העשוי מחומרי מתכת, גב מעט מקומר ועובי של 2.65 מ"מ בנקודה הדקה שלו. המסך עצמו מגיע בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית Full HD. בהתאם לטרנד של סמארטפוני הדגל, גם המכשיר הזה כולל מנגנון טביעת אצבע חכם. מנגנון זה הממוקם בגב המכשיר מאפשר להציג הודעות במהירות, צילום תמונת סלפי ומענה לשיחה. המצלמה מגיעה עם חיישן 13 מגה פיקסל והמצלמה הקדמית עם חיישן 8 מגה פיקסל.

המכשיר המושק בישראל כולל זיכרון פנימי בנפח 32 ג'יגה עם יכולת הרחבה באמצעות כרטיס עד 128 ג'יגה. הגרסה בארץ לא כוללת את טכנולוגיית Force Touch המזהה את עוצמת הלחיצה על המסך. הדגם הזה מושק בשלב זה רק בסין.

מחירו של ה-Mate S עומד על 2,600 שקל והוא יגיע לארץ בשבוע הראשון של נובמבר. הוא יימכר בפרטנר, פלאפון, הוט מובייל וחנויות הסלולר. הערכה כוללת גם כיסוי למכשיר בתצורת ארנק. מחירו של הפאבלט יהיה זול יותר מאירופה, שם מחירו עומד על 3,050 שקל.

וואווי תשיק קמפיין שלטי חוצות ודיגיטל בכיכובם של השחקנית גל גדות והזמר מוקי בעלות 4 מיליון שקל.
שעונים חכמים וואווי פאבלטים סמארטפונים Mate S

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד