י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

הסדר עם אהרונוב: שנתיים מאסר

יו"ר צעירי חב"ד הודה בארבעת האישומים בכתב האישום נגדו, והסכים לעונש מאסר ממושך • השופט עוד לא אישר

הסדר עם אהרונוב: שנתיים מאסר


בדיון שנערך הבוקר (ג') בבית משפט המחוזי בתל אביב בעניינו של יו"ר אגודת צעירי חב"ד יוסף יצחק אהרונוב, הגיעה הפרקליטות ועורכי דינו להסדר טיעון לפיו אהרונוב ירצה עונש מאסר למשך שנתיים. השופט אמור לאשר את הסדר הטיעון בעוד כשבוע וחצי.

נציגי הפרקליטות הציגו את הסדר הטיעון עליהם הסכים פרקליטו של אהרונוב עו"ד נתי שמחוני, לפיו היו"ר יודה ויורשע, והצדדים יעתרו במשותף לעונש של 24 חודשי מאסר בפועל בניכוי 16 ימי מעצר, מאסר על תנאי, קנס בסך של 1.5 מיליון שקלים ועונש מאסר חלף קנס. הוסכם שהקנס ישולם ב-10 תשלומים חודשיים שווים החל מיום כניסת המאסר לריצוי עונש המאסר ב-1.2.16.

הפרקליטות ציינה כי יש לתת משקל סגולי לעינוי הדין הממושך, למעלה משמונה שנים, שעבר הרב אהרונוב. במהלך הדברים טרחה נציגת הפרקליטות לציין כי "הרב אהרונוב אינו נחשד ואינו מואשם בלקיחת סכום כלשהו לכיסו הפרטי".

פרקליטו של אהרונוב הוסיף כי מרשו מודה בעובדות כתב האישום. "הנאשם מודע לכך שבית המשפט אינו כבול וכפוף להסדר הטיעון. אני מבקש שבית המשפט ישמע את כב' הרב אהרונוב שנמצא כאן, הנאשם, טרם הרשעתו בעבירות נשוא כתב האישום".

יוסף יצחק אהרונוב, אמר לשופט ירון לוי "אני מכיר את כל עובדות כתב האישום. מודה בכל מה שכתוב בכתב האישום על כל ארבעת האישומים. מודה באישום הראשון. מודה באישום השני. מודה באישום השלישי, ומודה באישום הרביעי".

כזכור, לפני כחודש הוגש כתב אישום נגד יוסף יצחק אהרונוב בגין עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, מרמה והפרת אמונים בתאגיד, שימוש במרמה ערמה ותחבולה במטרה להתחמק ממס ועבירת רישום כוזב במסמכי תאגיד.

גזר הדין יינתן ביום 29/11/15 בפני כבוד השופט לוי
אהרונוב חבד צעירי חבד מאסר מרמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד