י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

טריגר מבטיח: נחזור למאבק נחוש

פיצוץ הסכם הפרסום והסרת החרם מ'הפלס': מפעילי 'קו ההטרדות' מבטיחים לחזור למלחמת חורמה במפרסמים

טריגר מבטיח: נחזור למאבק נחוש


בעקבות פיצוץ ההסכם על התרת חרם הפרסום על עיתון 'הפלס', וההבנה כי גם ב-2016 ימשיך העיתון להיות מוחרם על ידי המפרסמים, מפרסם אברהם טריגר, מי שנחקר בעבר על כך שניהל את 'קו ההטרדות', הודעה על המשך המאבק הטלפוני בקו המפורסם.

בהודעה נאמר: "הודעה לכל ציבור בני התורה שהיו שותפים בעבר וכעת גם בעתיד; הננו כאן להודיע בזאת שבסיעתא דשמיא חוזרים למאבק נחוש ועוצמתי ביתר שאת וביתר עוז, בדרכים לגיטימיות ועם כל הכלים הלגיטימיים למאבק שעומדים לרשות בני התורה".

"נסביר מה התחולל בשבועות האחרונים: לאחר שהבינו בחברות המפרסמות שאי אפשר להתעלם ממחאת ציבור בני התורה, החליטו כי אם קיים חרם פרסומי נגד ציבור גדול חשוב ואיכותי של מנויי עיתון הפלס, הם עוזבים לגמרי את המדיה הפרסומית במגזר החרדי".

"חברות הפרסום שהפנימו את העובדה כי אם המצב יימשך כך הן עלולות להגיע למצב של סגירת העסק שלהם ואולי אף לפשיטת רגל, הבינו כי חרם הפרסום נגד עיתון הפלס חייב להיפסק כדי שמחאת בני התורה ומנויי הפלס תיפסק גם כן. כתוצאה מכך, נעשתה פנייה רשמית ומסודרת כביכול מצידן של כמה חברות פרסום גדולות אל הגורמים הרלוונטיים בהנהלת עיתון הפלס במטרה לסגור חוזי פרסום - כל זאת כדי שייפסקו המחאות נגד החברות המפרסמות".

"כיוון שהפנייה לאותם גורמים בעיתון הפלס הייתה רשמית, תוך הצגת נתונים והבטחות ברורות על הפסקת החרם באופן מוחלט, ציבור בני התורה, קוראי ומנויי הפלס קיבל החלטה אמיצה להפסיק את המחאה ולהוכיח כי מטרתם במחאה הייתה עניינית ולא לצרכי התנגחות - ציבור בני התורה איננו טרוריסט, וכעת משהוסר כביכול החרם המביש, פניו לשלום".



"אלא שלאחר הסרת המחאה מסדר היום התברר כי חברות הפרסום שיקרו על ציבור בני התורה וכל מטרתן היית השגת שקט מגל המחאה העצום של בני התורה, כדי להשיג שקט תעשייתי בתקופה זו של השנה בה נסגרים חוזי פרסום לשנת 2016 ולהפיל בפח את החברות במשק במצג שווא כי כביכול מחאת ציבור בני התורה מנויי הפלס נפסקה, וכך לגרום להם לחזור ולפרסם במדיית הפרסום החרדית".

"כך, לאחר שהוכחנו קבל עם ועולם כי פנינו לשלום וכי אויבנו הם שמצהירים מעל כל במה אפשרית כי פניהם לטרור לאיומים ולהפחדות, אנו מודיעים בזאת כי אנו חוזרים בכל הכוח למאבק נחוש לגיטימי וצודק עם כל הכלים העומדים לרשותנו", מצהיר טריגר על חידושה של מלחמת ההטרדות.

"בהמשך הזמן נחשוף עוד ועוד נתונים על שהתרחש מאחורי הקלעים במערכה נגד הפרסום בעיתון הפלס, הן במהלך המשפט הקרוב נגד המחאה הלגיטימית של בני התורה והן בהזדמנויות נוספות שיקרו בעתיד", אומר טריגר, ומסיים: "בני התורה היקרים יוכיחו מעתה כי לא ניתן לרמות אותם כדי להשיג שקט ממחאתם הצודקת, וכי כל עוד החרם יימשך, המחאה תימשך אף היא בקול רם וברור על השתקת דעת התורה של רבינו ראש הישיבה והחרמת ציבור חשוב יקר וגדול.

"אין כמו בקשת השקט מצד חברות הפרסום שמוכיחה ברורות כי הן לא יכולות להמשיך לתפקד כשהמחאה פועלת, לא ניתן להם את זה. נמשיך ונזעק את המחאה ונדרוש את הפסקת החרם. בד בבד נודה לחברות הפרסום על ההזדמנות להיווכח בעוצמת המחאה כי בכך גרמו לכל בני התורה לחדש את המחאה בעוצמה גדולה יותר".
אברהם טריגר הפלס יתד נאמן פרסום חרם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד