י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

מייקל קורס השיק מהדורה מוגבלת

בליבת הניחוח יש תמהיל מקסים של אדמונית עשירה עם גרדניה, ורדים זעירים, מגנוליה ויסמין שנמהלו לכלל חושניות עם תווים עציים.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

מייקל קורס במהדורה מוגבלת
מעצב העל מייקל קורס משיק ניחוח חדש במהדורה מוגבלת: או דה פרפום Michael Kors Sexy Sunset אשר נוצר בהשראת הזוהר הקורן של השקיעה והוא לוכד את הביטחון החם והמפתה שמאפיין את האישה של מייקל קורס. הניחוח משקף את סגנונו של מעצב העל , המשקף זוהר נטול מאמץ.
הניחוח נפתח בפרץ של אגס אסיאתי ותווים של פרח הלוטוס, ענבי שועל ופרזיה היוצרים זר פרחוני חינני.

בליבת הניחוח יש תמהיל מקסים של אדמונית עשירה עם גרדניה, ורדים זעירים, מגנוליה ויסמין שנמהלו לכלל חושניות עם תווים עציים.

ניחוח Sexy Sunset של מייקל קורס מוגש בבקבוק שעוטר עם השתקפות זהובה ססגונית. הנוזל הוורוד מסמל את קרני השקיעה הצבעוניות בעוד שהצבעים המתחלפים על אריזת הקרטון מזכירים את הרגע המכשף לפני שעת הדמדומים.

ניתן להשיג בכל רשתות הפארם
ובחנות האופנה של מייקל קורס בקניון רמת אביב
מחיר השקה מיוחד עד סוף חודש אפריל
50 מ"ל – 249 ₪ (מחיר לצרכן 545_₪)
100 מ"ל –_349_₪ (מחיר לצרכן 655 ₪)



שלושה ניחוחות של דונה קארן במהדורה מוגבלת
דונה קארן השיקה 3 ניחוחות המתאימים כמתנה ליום האהבה:

DKNY BE ELECTRIC LOVING GLOW: ניצוץ של דומדמניות שחורות ועסיסיות; ענבים חמצמצים ואננס מרווה מתפוצצים בהקדמה הנמרצת של הניחוח. יסמין וסיגליות גדולות משתלבות באופן מושלם בתווי משמש תאוותניים ווניל אלגנטי, ענבר עשיר ומושק מלטף מסיימים את הניחוח באלגנטיות ומותירים שובל של התרגשות עוצרת נשימה.

DKNY BE ELECTRIC BRIGHT CRUSH: נועז ומשוחרר, מלון שופע אל תוך תמהיל מנצנץ של ברגמוט ודומדמניות שחורות בעוד ששזיף מתוק ומלא חיים נעטף בתווים פרחוניים ונשיים של פלומריה ריחנית ואדמונית בלב החושני ועוצר הנשימה של הניחוח. ענבר זהוב, וניל ועצים שמנתיים מוסיפים חמימות מחשמלת לנשיות המתפרצת.

DKNY BE ELECTRIC CITRUS PULSE: ביטוי מסעיר של נשיות צוהלת נפתח בתערובת מלאת חיים של נקטרינה, מנדרינה ופסיפלורה. זרם פרחוני שוטף את הניחוח עם זר של יסמין אבסולוט, פריחת פלומריה ומגנוליה רוויית דבש. מתיקות מעודנת של בנזואין, מושק חמים ואלגום עשיר ושמנתי מתמזגים לשיקוי מקסים.

האריזה: ניחוחות המהדורה המוגבלת שלDKNY BE ELECTRIC חובקים את האנרגיה וההתרגשות של העיר ניו יורק בבקבוקי רטרו עם מכסים הניתקים במשיכה שעוצבו בצורת התפוח האיקוני של Be Delicious. צבועים כל אחד בגוון עדין משלו, הניחוחות החדשים באים בפרצי צבע של ירוק, כתום וורוד מחשמלים.

מחיר השקה –_149 ₪ ל – 50 מ"ל (עד סוף חודש מרץ )
(מחיר לצרכן – 395₪)




בושם טיפוח אופנה נשים חרדיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד