י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

נהרי יזם, ואלפי תלמידים יוצאים לטייל

אלפי תלמידים במוסדות לנוער בסיכון יצאו לטייל ברחבי הארץ • הפרחים לסגן שר הרווחה נהרי, שאחראי לפרויקט הגדול

נהרי יזם, ואלפי תלמידים יוצאים לטייל

ביוזמת נהרי - בימים אלו יוצאים אלפי נערים ממוסדות 'נזר אהרון' לשלושה ימים של טיולים ברחבי הארץ, המשלבים פעילות חווייתית לימודית וגיבוש חברתי.

אלפי תלמידים מישיבות לנוער בסיכון משתתפים בטיולים אלו, הנערכים מידי שנה בסיועו של סגן שר הרווחה משולם נהרי מש"ס.

סגן השר נהרי, פועל מזה שנים בתחום זה ודואג לרווחתם של הנוער הנושר והנוער בסיכון, הן בפן הגשמי והן בפן הרוחני ולצורך כך יזם וגיבש פעילות זו הכוללת מערך טיולים וימי פעילות חווייתיים.

אחד המארגנים סיפר ל'בחדרי חרדים' כי התלמידים, שמתמודדים עם קשיים רבים בחיי היום יום, מחכים ומצפים לטיולים אלו המאפשרים להם לשבור את השגרה ולאסוף כוחות מחד ולחיזוק ערכים חברתיים, חינוכיים ולימודיים מאידך.

ימים אלה מקנים לתלמידים חוויות שנשארות עימם לאורך זמן ונותנות להם כוח להמשיך בשגרת הלימודים בחיק הישיבה.

אחד מראשי המוסדות אשר השתתפו בפעילויות, הרב משה בן שמעון ראש ישיבת נזר אהרן בלוד, מדגיש כי הטיולים הללו נותנים לנו את היכולת להחזיק את ראשם של הנערים מעל המים: "יש לא מעט נערים שעברו חיים לא פשוטים וחלקם מגיעים ממשפחות ממעמד סוציו אקונומי מאד נמוך, מצב שלא אפשר להם לצאת לטיולים חווייתיים מעולם.

"שבועות לפני הטיול אנחנו יוזמים מבצעים בהם משתתפים התלמידים, וחלקם טועמים בזכות הטיול הזה בפעם הראשונה בחייהם טעם של לימוד."

"כל מה שהנערים צריכים זו רק צריכים דחיפה הגונה בכדי לעלות על המסלול, אחרי זה הם כבר יכולים לרוץ לבד", אומר ראש הישיבה שמנצל את ההזדמנות להודות לסגן השר על פעילותו הברוכה. "ימים אלה מקנים לתלמידים חוויות שנשארות עימם לאורך זמן ונותנות להם כוח להמשיך בשגרת הלימודים בחיק הישיבה",







נהרי נזר אהרון טיול תלמידים נוער נושר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד