י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

מבצע ט"ו בשבט שמח במסעדת 'נגיסה'

מבצע ענק - מנה ראשונה חינם במסעדת 'נגיסה אסיין קיטשן' האסייתית ברחוב בן גוריון 13 בבני ברק

מבצע ט"ו בשבט שמח במסעדת 'נגיסה'

לקראת חג ט"ו בשבט, בעלי מסעדת 'נגיסה' ברחוב בן גוריון 13 בבני ברק יוצאים במבצע ללקוחות החנות - 'מנה ראשונה – חינם'.

לרגל המבצע נערכה במוצ"ש פרשת 'בשלח - שירה' סעודת מלווה מלכה לקהל לקוחות המסעדה יחד עם הזמר מדד טסה ולהקתו, בשיתוף רדיו 'קול ברמה' ובהנחיית השדרן עמירם בן לולו, שהעביר מהמקום את תכניתו בשידור חי מהמסעדה.

במסעדת 'נגיסה' תפריט לאוהבי הסושי והמוקפצים, לתפריט הוכנסו מנות ספיישל אסיאתיות מהעולם האסייתי, שלאור אהבת הקהל הפכו למנות הדגל של רשת נגיסה.

בתפריט של נגיסה מצפה למזמינים מבחר גדול של מנות סושי העשויות מחומרי הגלם האיכותיים ביותר. רולים – בהרכבה עצמית, ישנם רולים צמחוניים שונים המוכנים ממלפפון, גזר, אבוקדו, בטטה, בטטה בטמפורה, בצל ירוק, אספרגוס, פטריות שיטאקי וקנפיו לבחירה.

כמו כן רולים עם דגים כמו סלמון, סלמון סקין, טונה אדומה, דניס, סלמון בטמפורה, דניס בטמפורה, טונה משומרת עם ספייסי מיונז, ספייסי סלמון, ספייסי טונה אדומה (וכן דגים מעושנים או מבושלים) כל הדגים טריים באיכות הגבוהה ביותר. התפריט מציע עוד מגוון מנות אסייאתיות, סלטים, מרקים, מוקפצים, בשרים, קינוחים ועוד.

המקום פתוח משעה 10:30 בבוקר ועד 23:30 רצוף, ניתן לשבת במקום עד 70 איש, ניתן להזמין מקומות בתיאום מראש וניתן לעשות אירועים פרטיים ועסקיים, כמו כן ישנו שירות משלוחים בטלפון שמספרו: 077-7000333 שלוחה 2.

לנגיסה סושי ישנם סניפים בכל רחבי הארץ. בעקבות הביקוש הרב, בעלי נגיסה הכשירו את הסניף בב"ב עבור הציבור החרדי והמקום עובד תחת הכשרות המהודרת של בד"ץ 'בית יוסף' – מהדרין.
בשעות הצהריים מוצעות ללקוחות ארוחות עסקיות ומשתלמות תוך אוירה נעימה ורגועה. ובשעות הערב מקבלת המסעדה אוירה נעימה ונינוחה עם תפריט אסיאתי ויפני ססגוני.

צילום: עוזי ברק








































מסעדת נגיסה מידד טסה עמירם בן לולו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד