י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

שיחות משווקים בסלולר: המחירים בשוק מתחת ל-50 ש' לחבילה

כך עולה מהקלטות ממרכזי שירות לקוחות שהגיעו למשרד התקשורת ■ המשווקים עובדים חזק מאד בשוק ובעיקר שמים להם למטרה לקוחות נוטשים, במטרה להחזירם לחברה הננטשת תוך הבטחות לחבילות משופרות

  • כ"א שבט התשע"ו
שיחות משווקים בסלולר: המחירים בשוק מתחת ל-50 ש' לחבילה

הקלטות ממרכזי שירות לקוחות שהגיעו למשרד התקשורת מוכיחות כי כל חברות הסלולר מוכרות חבילות סלולר במחירים שמתחת ל-50 שקל, וחלקן מוכרות במחירים של 39 שקל לחבילת סלולר לחודש פלוס 3 ג'יגה ולעתים גם 5 גיגה.

מדובר במחירים של חברות שעושות WIN BACK (מציעות מחיר אטרקטיבי ללקוחות ש"נגנבו" מהן) - העיקר שיחזרו ויבטלו את העסקה שעשו עם החברה החדשה.

בכירים בשוק הסלולר מדברים על כך שבניגוד גמור לרושם שמתקבל בשוק כאילו התחרות נרגעה ועומדת לקראת התייצבות, הרי שמתחת לפני השטח היא ממשיכה במלוא עוזה בעיקר דרך משווקים שמפעילים אנשי מכירות שמקבלים נתונים של לקוחות שנטשו ועברו לחברות אחרות, ומיידית פונים ללקוח הנוטש ומציעים לו חבילה משופרת.

מקורות שונים בתעשייה אומרים שהמחירים יורדים גם מתחת ל-39 שקל ולעתים מגיעים לרמות של 30 שקל לחודש - הכול כדי למנוע נטישה.

נזכיר כי ההכנסה הממוצעת שהחברות מדווחות עליה עומדת בערך על 65 שקל לחודש, ואם המחיר ימשיך לרדת לכיוון ה-50 שקל, המשמעות היא איבוד הכנסות של מיליארדי שקלים בשנה. במצב כזה המשך תהליכי ההתייעלות והקיצוצים זו רק שאלה של זמן.

ההקלטות שנשלחו למשרד התקשורת הם חלק מהניסיון להוכיח כי חלק מחברות הסלולר מוכרות במחירים שמתחת למחירים הרשמיים שלהן, מה שמהווה עבירה לכאורה על הוראות המשרד.
חברות סלולר משרד התקשורת סלולר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד