י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

אריאלה בדקה ומצאה: כך תשיגי איפור בזול

מי מאיתנו לא רוצה למלא את תיק האיפור שלה בכמה שיותר מוצרים? כשהם עולים בזול - קל יותר לכל אחת לפרגן לעצמה • האם זול הוא פחות איכותי? אריאלה פישר מסבירה

אריאלה בדקה ומצאה: כך תשיגי איפור בזול

הנה בשורה לכל אותן נשות ישראל המכורות לאיפור, מי יותר ומי פחות. המעוניינות לחדש כל עונה את תיק האיפור לפי טרנדים חדשים, או סתם מי שרוצה להתנסות בצבעים חדשים, לוק חדש ומוצרים מדליקים, יכולה בהחלט לעשות זאת במינימום של עלויות. בעולם של שפע פיתויים ואינספור הוצאות, אין שום סיבה להתרושש מאיפור ואין שום סיבה לוותר על הטיפוח. להראות מיליון דולר בעלות של דולר. תכף אגלה כיצד זה ניתן ליישום.

בתחילה הייתי מאוד סקפטית לגבי איפור זול. הרי, לא בכדי האיפור הוא זול ואומנם בהרבה מקרים נוכחתי לראות שגם מבחינת האיכות לא קיבלתי את התוצאה הרצויה. אך כבר זמן מה, אני שומעת התלהבות רבה, מחברות וקולגות למקצוע, על מוצרים מסוימים עד שהייתי חייבת לבדוק בעצמי את התופעה. לכן ערכתי עבורכן סקר מקצועי שבו בדקתי בעצמי פיגמנטציה, עמידות ומרקם והופתעתי לגלות שמבחינת איכות הרבה מוצרים לא יורדים ממתחריהם היוקרתיים, כשהמרכיבים די זהים פחות או יותר ומה שמבדיל ביניהם זה רק המיתוג ,אריזה ואף תוספות של בשמים ושאר מרכיבים לא ממש נחוצים. להלן התוצאות עבורכן.

מייקאפ מוס מינרלי של חברת ביוטיקייר: כמלומדת מייקאפים של חברות מקצועיות ודי יקרות אני חייבת לציין שאני מופתעת לטובה מאיכות המייקאפ. המייקאפ נותן תחושה קטיפתית לעור, כיסוי בינוני , מאט, טבעי שעמיד לאורך שעות היום. המייקאפ גם לא מכתים, אלא נתפס היטב על הפנים. מתאים במיוחד לבעלות עור שומני עד רגיל. המייקאפ די מרוכז ומספיק כמות קטנה לכיסוי מלא של הפנים.
מחיר מייקאפ: 14.90 ש"ח



אייליינר שחור נוזלי של ביוטיקייר: מומלץ ביותר. צבע שחור, סופר פיגמנטי אטום, עמיד ונוח להסרה. מברשת מעולה, דקה ונוחה למריחה המאפשרת תיחום מדויק של קו הריסים העליונים.
מחיר אייליינר נוזלי: 8 ש"ח.

הצלליות האפויות של ביוטיקייר: מדהימות! עשירות בפיגמנט, עמידות, צבעים קלאסיים בעלי נצנוץ וברק עדין. לתוצאה מושלמת יש להניח על גבי פריימר או קונסילר. ניסיתי את מס' 21, גוון זהב אטום, מהמם ומס' 28, כתמתם שמזכיר את השלכת. ניתן להשתמש בגוונים אלו גם לשם הברקות באזור הרקות ועצמות לחיים.
מחיר צללית: 6 ש"ח.



טריו צלליות של חברת סקארה: מדובר בשלישיית צלליות שנורא התלהבתי מהם. בחרת דווקא בגווני אדמה, טבעיים עם גימור אטום, מטאלי מעט מבריק. הם בעלי פיגמנטציה גבוהה, עמידים להרבה שעות. השלישייה מתאימה גם ליום יום וגם מתאים לאיפור שבת ואירועים. צבעים יפיפיים.
מחיר טריו צלליות: 10.90 ש"ח.

ליפגלוס עמיד של חברת סקארה: צבעים יפים, אטומים, בעלי גימור מט עם מברשת נוחה ומדויקת להנחה. המרקם קצת דביק על השפתיים לאחר שמתייבש. כתוב שהוא עמיד 24 שעות. התנסיתי במס' 002 אדום דובדבן יפיפה ו 012, חום אדמדם טרדני. שאומנם היו עמידים, אבל רק למספר שעות.
מחיר ליפגלוס עמיד: 9.90 ש"ח.



סומק של חברת סקארה: ניסיתי סומק מספר 008, גוון טבעי, גימור מט שיכול לשמש כברונזר קל. בחנות תוכלו למצוא מגוון צבעים מדהימים של סמקים פיגמנטיים, עמידים לאורך זמן על גבי בסיס של מייקאפ.
מחיר סומק: 8.90 ש"ח.



השפתונים של חברת סקארה: בחנות תוכלו למצוא שלל צבעים בגוונים יפים. השפתונים בעלי פורמולה רכה ולחה. השפתונים בגימור סאטן מבריק. ניסיתי מס' 27 גוון ורוד מסטיק שמעניק לוק צעיר ומרענן ומס' 49 גוון אדמדם בורדו המעניק לוק קצת יותר דרמטי ועשיר.
מחיר שפתון: 4.90 ש"ח.

עפרונות שפתיים של חברת סקארה: מגוון רב של צבעים, נוחים למריחה ותיחום, בעלי מרקם קרמי ועמיד. רכשתי את מס' 219 ומס' 212 שיתאימו לגוונים של השפתונים שקניתי.
מחיר עיפרון: 3.90 ש"ח.

קרדיט תמונות סקארה: קית' גלסמן.

אריאלה פישר - מאפרת כלות, אירועים והפקות. [email protected]
איפור בזול חברות איפור סקירת מוצרי איפור ביוטיקר סקארה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד