י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הרה"ג רבינוביץ' לבוגרות דעת: "קיבלתם כלים להתמודד עם ניסיונות, להצליח ולהתפרנס כראוי בעולם העבודה"

בקמפוס דעת של המרכז האקדמי לב חולקו תארים לכ100 בוגרות חרדיות • הרב רוט: "התכשיטים הללו ימשיכו בדרכן הנפלאה והטובה להצליח לתת פירות גם בעולם העבודה"

הרה"ג רבינוביץ' לבוגרות דעת: "קיבלתם כלים להתמודד עם ניסיונות, להצליח ולהתפרנס כראוי בעולם העבודה"

השבוע התקיים בקמפוס דעת של המרכז האקדמי לב טקס הענקת תארים ל-100 בוגרות חרדיות, במקצועות הנדסת תוכנה, מדעי המחשב, חשבונאות ומערכות מידע, מנהל עסקים והוראת המדעים והטכנולוגיה. כמו כן, חולקו פרסי הצטיינות לעשר סטודנטיות ובוגרות מצטיינות
.
הרה"ג ר' שמואל רבינוביץ' רב הכותל והמקומות הקדושים, הרה"ג ר' נפתלי רוט, הרב שלום הלוי יו"ר הנהלת קמפוס דעת, נשיא המרכז האקדמי לב פרופ' חיים סוקניק, הגברת אתי שטרן ראש קמפוס טל, והרבנית שושנה הלוי מנהלת קמפוס דעת, באו לכבד את הבוגרות בטקס.

הרב רבינוביץ' עודד את הבוגרות להתחזק ולהצליח בעבודה: "כשיש את התואר יש את הכלים ללכת לעבוד ולפרנס את המשפחה, אבל צריך לזכור שיש גם ניסיונות. למדתן במקום שמחנך לתורה ובמקום כזה אתן מוגנות. עכשיו אתן יוצאות לעבוד ויהיו ניסיונות, ואתן גם תעמדו בהם כי הבסיס שרכשתן איתן. כשיוצאים לעולם עם תואר צריך גם להתפלל. זהו זמן תפילה, ואני מברך אתכן שהקב"ה ישלח לכן כוחות להתמודד עם האתגרים, שייתן לכן כלים של ברכה, להתפרנס כראוי ולשמור על דרך האימהות, ולהמשיך את השרשרת הנצחית של עם ישראל".

הרב רוט אמר: "הנהלת קמפוס דעת מקיימים את מה שנאמר בתורה 'שימה בפיהם'. יש לי הזכות והשמחה לראות את האווירה הנפלאה במכללה. הבנות 'התכשיטים' הנפלאות הללו ימשיכו בדרכן הנפלאה והטובה. אחרי היגיעה בפינת חמ"ד (מסלול חרדי דעת) זו, שאתן משקיעות ונותנות את המקסימום, אתן תמשיכו לתת פירות בעולם העבודה – מתוך חיבור לשורשים. אתן בוגרות מחזור 9 שהוא מספר של אמת. כל מספר שנכפיל אותו נשאר תשע. ובחב"ד יש למספר הזה גם משמעות מיוחדת לאור הגימטריא של תש"ע שמקביל ל-770".

מנהלת קמפוס דעת הרבנית שושנה הלוי אמרה כי קמפוס דעת הציב מטרה לחנך את הסטודנטיות לאור האימהות של עם ישראל בכל הדורות: "אמונה גדולה לצד רכישת כלים לעבודה בשוק העבודה הוא שילוב שמאפשר את המשך השרשרת בעם ישראל. אנחנו רואים איך המוסד גדל ומתפתח הן בכמות והן באיכות. נאחל לכן הצלחה רבה בעבודה ותמיד תמצאו כאן דלת פתוחה ואוזן קשבת לצרכים שלכן".

בוגרת הלימודים בקמפוס, רבקה, הודתה לצוות על השנים שבהן למדה במסגרת קמפוס דעת ועל הסיוע להתאקלם ולהשתלב בארץ ישראל ואמרה: "המקום היווה חממה גדולה ומפוארת לצמיחה שלנו רציתי להודות בשם כולן על ההשקעה, על הכלים ועל הערכים והלימוד שקיבלנו כאן".





מכון דעת הרב שמואל רבינוביץ תואר לנשים מכון לב המרכז האקדמי לב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד