י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

שוב: נציג 'עץ' חיים אפשטיין תמך בתקציב לגיוס חרדים

שלושה ימים אחרי שתמיכתו בהעברת תקציב לשח"ר נחשפה ב'בחדרי' - הצביע אפשטיין שוב בעד אישור התקציב במליאה • צפו בוידאו מההצבעה

אפשטיין. צילום: יונתן זינדל, פלאש90
אפשטיין. צילום: יונתן זינדל, פלאש90

לאחר שחשפנו כאן ב'בחדרי חרדים' בשבוע שעבר כי חיים אפשטיין, נציג מפלגת "עץ" בעיריית ירושלים, תמך בתקציב מיוחד לעידוד גיוס חרדים בפרוייקטים "חינוכיים" שונים של העירייה במהלך ישיבת ועדת הכספים של עיריית ירושלים לאישור סעיפי התקציב המיועד לשנת 2016, מתברר כי גם בהצבעה חוזרת שהתקיימה במועצה בשבוע האחרון - תמך אפשטיין בתקציב.

כזכור, בכתבה הקודמת שפורסמה בנושא, הסביר אפשטיין כי "הייתי בחלק קטן, לא הייתי בכל הישיבה, הייתי בחלק מהישיבה. אני זוכר כמו עכשיו. אני לא חושב שהצבעתי בעד התקציב הזה, למיטב זכרוני. הייתי נוכח בועדת הכספים וזה לקח הרבה זמן אבל באישור של זה לא הייתי לזכרוני".



מתברר כי שלשה ימים לאחר פרסום הכתבה, ביום חמישי שעבר, עלה התקציב המלא לשנת 2016 להצבעה לאישור סופי במליאת מועצת העיר, ושוב הצביע אפשטיין בעד התקציב הנ"ל בתוך ההצבעה על התקציב המלא.

עוד מתברר, כי כבר בהסכם הקואלציוני שחתמו במפלגת "עץ" עם ניר ברקת, נאמר כי הם מקבלים על עצמם את התוכנית שהציג ברקת לקראת הבחירות "תכנית ברקת 2013", שבמסגרתה התחייבו "נמשיך להשקיע בחינוך לערכים ולהעלות את שיעור המתגייסים לצה״ל, שכבר עתה גבוה במגזר הציוני ב-15% מהממוצע הארצי".

תגובתו של חיים אפשטיין לא התקבלה עד לשעת פרסום הידיעה, ולכשתתקבל - תפורסם במלואה.
חיים אפשטיין תקציב שחר חרדים רנה קאסן הצבעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד