י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

החיד"ו ווייס התגייס לטובת אסיר ברזיל: "נשיג לו אוכל כשר"

בראיון ל'בחדרי' מספר החיד"ו ווייס כיצד הוא פועל לסייע לאברך מאשדוד שנעצר בברזיל עם 1.5 ק"ג קוקאין

הסמים שנתפסו בכבודת האברך מאשדוד. צילום: המשטרה הפדרלית
הסמים שנתפסו בכבודת האברך מאשדוד. צילום: המשטרה הפדרלית

"הדבר הראשון שאני פועל, הוא להשיג עבורו אוכל כשר לשבת הקרובה", אומר החיד"ו ווייס בשיחה ל'בחדרי חרדים', בהתייחסו למעצר האברך החסידי מאשדוד שנתפס בברזיל עם 1.5 ק"ג קוקאין טהור, ואשר עד כה טרם הובא בפניו מזון כשר.

"בתחילת השבוע פנה אלי אחיו מחיפה, וביקש את עזרתי בסיוע לאברך. ראשית, יש עורך דין מקומי שמטפל בנושא, ואנו פועלים להשיג עורך דין טוב יותר שיפעל לזירוז התהליכים", מסביר החיד"ו.

"הוא שוהה בבית מעצר סמוך לנמל התעופה קורומבה, הסמוך לגבול עם בוליביה. בדרך הטבע, האברך שאינו אזרח המדינה ישהה במעצר עד למשפט מחשש השלטונות שיימלט מאימת הדין".

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', אברך חסידי תושב אשדוד בשנות ה-30 לחייו נעצר בברזיל ביום חמישי לפני שבוע, לאחר שבבדיקת כבודת המטוס של האברך, שהגיע לנמל התעופה קורומבה הסמוך לעיר הבירה קמפו גראנדה בברזיל, נמצאה כמות גדולה מאוד של סמים שהייתה מחולקת לתשע שקיות, הנסחרות בשוק הישראלי בשווי של כמיליון שקלים.

"ישראלי נתפס עם 1.5 ק"ג של קוקאין טהור", דווח בכלי התקשורת המקומיים. על פי הדיווח, האברך ניסה לצאת לסאו פאולו, ומשם להמשיך לאירופה. הסם שנמצא בתא המטען של הנוסע, אותר בבדיקה של סוכני המשטרה הפדרלית בעלייה למטוס - זאת לאחר שהאברך היה נראה עצבני ומפוחד כאשר העביר את מזוודתו במכונת השיקוף.

"מדובר באברך יקר, גבאי בית כנסת ואף עוסק בקירוב רחוקים", אומר השבוע אחד ממקורביו בשיחה ל'בחדרי'. לדבריו, "אין ספק שמישהו ניצל את תמימותו, ותמורת סכום כסף שכנע אותו להעביר חבילה, מבלי שציין כמובן שמדובר בסמים".
הברחת סמים אברך אסיר ברזיל אוכל כשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד