י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

ה-G5 של LG יושק בשבוע הבא בישראל - יעלה 3,450 שקל

סמארטפון הדגל החדש של החברה הקוריאנית מושק במקביל להשקתו בקוריאה ובעולם והרוכשים הראשונים יקבלו מודול מצלמה, פלוס סוללה נוספת ומטען שולחני חינם

  • כ"ה אדר ב' התשע"ו
ה-G5 של LG יושק בשבוע הבא בישראל - יעלה 3,450 שקל
יחצ

LG משיקה בישראל את הסמארטפון G5 בשבוע הבא, במחיר של 3,450 שקל. ההשקה הרשמית החלה ביום שישי האחרון בקוריאה ובארה"ב, כך שהמכשיר שהוצג לראשונה בפברואר בברצלונה, יושק בישראל פחות או יותר במקביל לעולם ועוד לפני מדינות רבות באירופה. לרגל ההשקה יקבלו הרוכשים הראשונים של המכשיר מודול של מצלמה פלוס סוללה נוספת ומטען שולחני.

ב-LG מקווים שמכשיר הדגל החדש ימשיך את המהפיכה שהביאו הדגמים הקודמים, שהפכו את LG לשחקן השלישי בישראל במונחי נתח שוק. מדובר במכשיר מודולרי בעיצוב מתכתי שמצויד בשלוש מצלמות - 2 מצלמות אחוריות כאשר אחת מהן לצילום בזווית רחבה של 135 מעלות ומצלמה קדמית. כמו כן המכשיר כולל את המעבד סנאפדרגון 820 של קוואלקום שנחשב למעבד החזק ביותר בעולם הסלולר. המכשיר כולל תוכנה לטעינה מהירה - 80% טעינה תוך 45 דקות, והוא ישווק בישראל בצבעים טיטניום, כסף, זהב וורוד.

המכשיר כאמור מודולרי - ניתן לחבר אליו התקנים שונים כגון מודול מצלמה, מודול סאונד, משקפי מציאות מדומה, מצלמת ה-360 מעלות ועוד.

זיו קוריצקי, סמנכ"ל השיווק של LG בישראל, ציין כי "ההשקה של ה-LG G5 היא לא רק השקה של סמארטפון, אלא השקה של קונספט שלם שסובב סביב המכשיר ומעניק חוויית משתמש אחרת מזו שהצרכן הכיר עד היום, בזכות השילוב בין תכונות ה-G5 והמודולים השונים שמתחברים אליו. לא בכדי זכתה החברה לפני חודש וחצי בברצלונה בפרס הסמארטפון הטוב ביותר שהוכרז בתערוכה".

גיא דה פיצ'וטו, מנכ"ל רונלייט דיגיטל - היבואנית הרשמית של LG MOBILE בישראל, הוסיף כי "הצרכן הישראלי יודע להעריך מוצרים איכותיים אשר מעניקים ערך מיוחד למשתמש. מרגע השקת -G2 לפני כשנתיים וחצי ואני משוכנע שהשקת ה-G5 בארץ תמשיך מגמת צמיחה זו".
LG G5 טלפון חכם סמארטפון חדש חברה קוריאנית מטען שולחני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד