י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

נכנס לכם חמץ לסלולר? קנו מכשיר כשר לפסח

זו לא בדיחה: בחנות מכשירי הסלולר 'האנט - פון' במאה שערים יצאו בקמפיין הקורא לקנות מכשיר סלולרי לחג - מחשש להימצאות חמץ במכשיר הישן

סלולרי כשר. צילום ארכיון: נתי שוחט, פלאש 90
סלולרי כשר. צילום ארכיון: נתי שוחט, פלאש 90 צילום: נתי שוחט, פלאש 90

 

סלולר כשר לפסח: חנות מכשירי הסלולר 'האנט - פון' בשכונת מאה שערים בירושלים יצאה בקמפיין רחוב, הכולל פשקווילים ומודעות, בו היא קוראת לציבור להחמיר בחג הפסח ולרכוש מכשיר סלולרי לחג ללא חשש חמץ.

בפשקווילים ובמודעות שהופצו נכתב "לאחר שרבים נתעוררו ע"י רבנים מובהקים בעניין המכשירים הסלולריים אשר משתמשים בהם בכל ימות השנה ובלא שימת לב, שמים אותם במקומות מלאי פירורי חמץ וכדו', ולקראת חג הפסח קשה מאוד לנקותם מחמת ריבוי הסדקים, מן הנכון שכל אחד יקנה לעצמו מכשיר מיוחד לפסח, כדי שיהיה ליבו סמוך ובטוח בעזהי"ת שלא יפול למאכלו פירור חמץ ח"ו".

במודעה אף מציינים בעלי החנות כי הם הורידו את המחירים לקראת המיזם הנ"ל ומוכרים במחיר מסובסד את המכשירים לחג.

בעל החנות מספר על המיזם בשיחה עם בחדרי חרדים, לדבריו, "היינו בשיעור של רב ומו"ץ בכיר בעדה החרדית, שדיבר על כך שמאוד קשה לנקות מכשיר סלולר לפסח בין המקשים והפומית - איפה שנכנס חמץ, ואסור לנקות מכשיר עם מים בכדי שלא יתקלקל. הרב אמר שמומלץ וכדאי לקנות מכשיר לפסח, שישתמשו בו רק בחג הפסח כל שנה, ובשאר ימות השנה הוא יישאר סגור בארון.

"הרב התכוון רק למכשירים עם מקשים, ששם נכנס חמץ ואי אפשר לנקות שם. הרב אף הגיע לחנות והמליץ לציבור שכדאי להחליף מכשיר. הרב לא אמר שצריך למכור את המכשיר שבו יש חשש לחמץ אלא לשים אותו בפינה בארון".

בעל החנות מוסיף ואומר: "מאז הפרסום הייתה היענות רבה מצד הציבור, זה גם הזמן לאלו המחזיקים מכשירים לא כשרים להתחזק ולהחליף מכשיר"...

 



סלולרי כשר לפסח חנות חמץ מכשירים כשרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד