י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

שלושה נחקרו בפרשת אריה דרעי: "העבירות ברף העליון"

המקורב לא לבד: עוד שני חשודים נחקרו במעורבות בפרשת דרעי • דיווח: החשדות ברף העליון של החומרה ועבירות כלכליות • ייתכן והמקורב יישאר הלילה במעצר • פרשן: "אולי זו בשורה טובה לדרעי - עיקר החקירה סביב התנהלות המקורב"

אריה דרעי. צילום: יונתן זינדל, פלאש90
אריה דרעי. צילום: יונתן זינדל, פלאש90

לא רק אחד: שלושה חשודים נחקרו היום (ג) במשטרה בפרשת חקירתו של השר אריה דרעי, והערב נחשפו עוד פרטים בנוגע לחקירה, כך לפי ערוץ 2.

לפי הדיווח ,המקורב לדרעי נחקר מספר שעות במשטרה, כך גם נחקרו עוד שני חשודים וקודם לכן נערכו חיפושים בביתם ובמשרדם. לפי הדיווח מדובר בעברות ברף העליון של החומרה ועבירות כלכליות. סמוך לשעה 21:00 הסתיימה החקירה באזהרה, וכפי הנראה הוא ייקרא לשוב לחקירות נוספות.

כתבת הפלילים של גלי צה"ל הדס שטיף אמרה הערב בראיון לרונן כץ ברדיו 'קול ברמה' כי בשעות אלו "מעמתים את הנחקר עם חומרים שהמשטרה הצליחה לאסוף בגין החשדות נגדו ונגד דרעי. אנחנו לא יכולים לפרט בגלל צו איסור פרסום.

"בגדול אומר שמדובר בעבירות של שחיתות וטוהר המידות. הוא יושב שם כבר כמה שעות בחקירה ולא ברור עדיין האם היום בתום החקירה הוא ישוחרר לביתו בערבות, או שהמשטרה תבקש להאריך את מעצרו. זה תלוי בהתפתחות החקירה".

שטיף הוסיפה ואמרה: "כל החקירה כעת הוא מין קדימון ליום בו יזומן אריה דרעי לחקירה באזהרה, ויעמתו אותו עם כל מה שנאסף בעניין הזה. שניהם שותפים לעניין הזה, ולשניהם מיוחסים אותם חשדות. לדעתי אריה דרעי יודע במה הוא חשוד".

הפרשן הפוליטי יואב קרקובסקי אמרה הערב ברשת ב' כי "לפני מה שאני מבין, המקורב הזה עליו יש את רוב האשמה בפרשה הזאת שנחקרת, ואולי זאת בשורה טובה מבחינתו של אריה דרעי שהנושא נופל יותר לצידו של המקורב הזה. אני מניח שדרעי לא יצא ללא חקירה, זה לא היו בדיוק עניני הדירות הללו, דווקא התנהלות של אותו מקורב שנחקר היום במשטרה".

עודכן: 21:08
אריה דרעי חקירה פלילית משטרת ישראל בית המשפט תנועת ש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד