י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

עורך דין חרדי התלונן: דואר ישראל מפלה חרדים לרעה

אפליקציה מאפשרת הזמנת תורים מוקדמת - אולם היא פוגעת בקשישים שאינם בקיאים בטכנולוגיה ובחרדים בעלי מכשיר כשר

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90

בעקבות העומסים הכבדים השיקה באחרונה רשות הדואר שירות חדש המאפשר הזמנת תור לדואר, במטרה למנוע המתנה בתורים הארוכים. הזמנת התור מתבצעת באמצעות יישומון יעודי - מה שלטענת עו"ד רפי צ'סטר פוגע במספר אוכלוסיות, בהן חרדים ומבוגרים.

צ'סטר פנה למנהל רשות הדואר והסב את תשומת ליבו לחובה החלה על כל רשות ציבורית להנגיש לכל את שירותיה. "מן הראוי שגוף גדול כמו רשות הדואר, על אף ההפרטה שהוא עובר, ינגיש את שירותיו גם למי שבחר להשתמש במכשיר כשר שאינו תומך באפליקציה של זימון תור בדואר", כתב.

בפנייתו הדגיש עורך הדין החרדי כי במצב הנוכחי מופלים לרעה אלו המקיימים בדבקות את הוראות רבותיהם להימנע משימוש במכשיר שאינו כשר ותומך באפליקציות. "כך נגרעת זכותם ליהנות מקיצור זמן ההמתנה בתור שלעיתים יכולה לארוך מעל שעה". הוא מציין כי גם ציבור מבוגר שאינו מצוי בקידמה הטכנולוגית ואינו מסוגל להשתמש באפליקציה - נפגע.

בשיחה עם "בחדרי חרדים" אומר עו"ד צ'סטר כי "האבסורד לו נחשפתי, שאדם צעיר עוקף מבוגר או שחילוני עוקף חרדי בתור הארוך רק בגלל איסור השימוש בסמארטפון - אינו מתקבלת על הדעת".

בתגובה לפנייתו נמסר מדואר ישראל כי בימים אלו רשות הדואר פועלת להקמת מערכת ממוחשבת לזימון תורים טלפונית, שירות נוסף על זה הקיים באמצעות אפליקציה למכשיר חכם.
דואר אפליקציה חרדים רפי צ'סטר קשישים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד