י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

קפה גרג בנמל ובקניון אילון עם סדרת חידושים מרעננים לקיץ

רוצים להנות מארוחה טובה וספר איכותי? בקפה גרג בנמל תל אביב שילבו מרחב פתוח עם חנות קונספט שמאפשרת מעבר בין קפה לספרים • חידושים גם בסניף אילון

קפה גרג. צילום: אלעד גוטמן
קפה גרג. צילום: אלעד גוטמן

גרג בנמל תל אביב מזמין אתכם לבוא וליהנות מהבריזה של הים מול התפריט הנהדר. סניף הנמל בנוי כמרחב אחד פתוח בשילוב עם חנות קונספט של צומת ספרים, ומאפשר תנועה חופשית של הלקוחות בין הקפה והספרים שבמקום. באי הסניף ייהנו מנוף עוצר נשימה ומתפריט ייחודי, עשיר והמגוון, לצד תפריט טבעוני מלא עם כ- 22 מנות, ותפריט ארוחות ילדים עשיר. התפריטים של הרשת אקלקטיים בינלאומיים ומציעים מגוון מנות שף, אשר יובאו ממטבחים מגוונים ברחבי העולם ביניהם המטבח האיטלקי, אסייתי, אמריקאי, בלקני, שוויצרי, מקסיקני, ספרדי וכמובן ישראלי.
"כשהפכנו את הסניף למהדרין", אומר לירן, "חלמנו להעניק לכל מי שמחפש לאכול אוכל בכשרות מהודרת את החוויה בנמל".

ואם אתם באזור קניון אילון, לקניות, פגישות, אירוע משפחתי או סתם מתחשק לכם לחגוג אירוע נחמד, בגרג איילון שהפך למהדרין, מחכים לכם עם תפריט מרענן. משקאות קרים לצד משקאות חמים, תפריט עשיר, ובעיקר מקום בילוי שיעניק לכם חוויה אמתית. המקום הפך לסמל של בית קפה בו הלקוחות המרוצים חוזרים שוב ושוב למקום.
ב'גרג איילון: מוגש תפריט יוקרתי לצד ארוחת הבוקר הידועה של קפה 'גרג', העשירה, המפנקת והמגוונת במיוחד מכל ארוחות הבוקר המוגשות במסעדות. תמצאו לצד התפריט העשיר המוכר, מנות רבות מקוריות. שמם של ה'ספיישלים' יצא למרחוק.
במקום חנייה בשפע, אפשר לאכול בחוץ או בפנים.
גרג קפה גרג נמל תל אביב תפריט כשר מהדרין כתבה פרסומית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד