י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

אחר מותו: ינאי ויסמן יקבל צל"ש

לזכרו - ‏צל"ש אלוף פיקוד המרכז יוענק לסמ"ר ינאי ויסמן הי"ד, שנהרג בפיגוע ברמי לוי בשער בנימין. ויסמן, שהיה בחופשה, הסתער על המחבלים בידיים חשופות - ונרצח

ינאי ויסמן הי"ד
ינאי ויסמן הי"ד

אתמול (ב') אישר ראש המטה הכללי, רב-אלוף גדי איזנקוט, הענקת ציון לשבח מטעם מפקד פיקוד המרכז, אלוף רוני נומה, לסמל-ראשון טוביה ינאי ויסמן ז"ל.

ציון לשבח יוענק לסמל-ראשון טוביה ינאי ויסמן ז"ל, אשר שירת כלוחם בחטיבת הנח"ל, על פעילותו במהלך פיגוע הדקירה שאירע במרחב בנימין בזמן שהיה בחופשה. סמל-ראשון ויסמן ז"ל חתר למגע בידיים חשופות ונרצח.

ציון לשבח יוענק לסמל ליחי מלכה, לוחמת בחטיבת "החילוץ וההדרכה", על פעילותה במהלך פיגוע הירי שאירע במרחב כיכר אדם. ציון לשבח יוענק לסמל מתן שמיר, לוחם בחטיבת "גבעתי", על פעילותו במהלך פיגוע הדקירה בו נפצע בעצמו, סמוך לעיר שכם.

כמו כן, תעודות הערכה מטעם מפקד פיקוד המרכז, אלוף רוני נומה, תוענק לגדוד "צבר" של חטיבת "גבעתי" ותעודת הערכה מטעם מפקד אוגדת יהודה ושומרון, תת-אלוף ליאור כרמלי, תוענק לפקד שי אוחיון, קצין המבצעים של גדוד "רמה" של משמר הגבול.

אוחיון, קצין המבצעים של גדוד "רמה" של משמר הגבול, יקבל את התעודה על "הפגנת אומץ לב, חתירה למגע ותושייה במהלך משימת איתור שני חיילי צה"ל אשר נכנסו עם רכב צבאי למחנה הפליטים קלנדיה".
ינאי ויסמן צלש פיגוע רמי לוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד