י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

מומו דרעי מסתבך: מיליארדר אוסטרי וכסף בגיברלטר

דיווח בערוץ 10: גרושתו של עו"ד מומו דרעי, שכרה חוקרים פרטיים שחשפו קשרים בינו למיליארדר מרטין שלאף, וחברות בגיברלטר

מומו דרעי. צילום: פלאש90
מומו דרעי. צילום: פלאש90

פרשת דרעי מסתבכת? בצל החקירה נגד השר אריה דרעי ואחיו עו"ד שלמה מומו דרעי, נחשף בחדשות 10, כי גרושתו של שלמה דרעי, שכרה חוקרים פרטיים נגד בעלה. החוקרים חשפו לכאורה קשרים בין שלמה דרעי למיליארדר מרטין שלף.

לפי הדיווח של מגישת מהדורת 'שישי' בחדשות 10, איילה חסון: "גרושתו של מומו שלמה דרעי, אחיו של אריה דרעי, שכרה חברת חקירות פרטית נגד בעלה, בזמן שהשניים היו בעיצומם של הליכי גירושים. מדובר בחברת 'בלק הוק' שמרכזה בבריטניה, וייתכן שמי שהפעילו את החברה, הם חוקרים פרטיים ישראלים".

חסון הוסיפה כי "נודע לנו שהחוקרים טענו בפני מי שהם טענו שעלו על קשרים לכאורה בין מומו דרעי למרטין שלאף המליארדר האוסטרי.

"כך גם צף מידע על חברות בגיברלבטר, דרכן עבר כסף לאחת מבנותיו של שלמה דרעי. גרושתו של מומו דרעי נחקרה אצל רשויות המס וטענה בפני ילדיה ובני משפחה כי השמועות כי הלשינה על עסקיו של בעלה לשעבר, הן שקר.

עם זאת הדגישה חסון כי גורם אכיפה דיווח לה כי "ברור שדם רע עבר בין בני הזוג הזה".

כזכור שלמה דרעי נחקר מספר פעמים במשטרה וכן בני משפחתו. אך אחיו השר אריה דרעי טרם נחקר בפרשה. אותו גורם שמצטטת חסון אומר כי "אריה דרעי חשוד רק בעניני מיסוי, אך יש דברים שאנו לא יודעים".

יצויין כי לפני כשבועיים פרסם יו"ר ש"ס השר דרעי הודעה לנציגי ש"ס ברחבי הארץ ובו כתב: "אני פונה ומפציר אישית לכל אחד מכם אנא תמשיכו בפעילותכם הברוכה ביתר שאת וביתר עוז, לא תיפול רוחכם חלילה. אני מבטיח לכם בעזרת השם שהכל יגמר לטובה וכמו שזה התחיל בהפתעה כך זה יגמר, אני מתפלל שזה יהיה בקרוב. אני סמוך ובטוח שכל מי שעוסק בחקירה הזו עושה את עבודתו באמונה ובמהרה הכל יתבהר ויתברר, אני בטוח בזה, לכן אני ממשיך עם כל הצוות בלשכתי לעבוד כרגיל.

"זה מה שאני מבקש ממכם אחים אהובים אל תתייחסו לפרסומים כאלה ואחרים ואל תתעסקו בזה, בסוף הכל יתבהר ותבינו למה אני סמוך ובטוח שהכל טוב".
מומו דרעי אריה דרעי עד מדינה משטרה חקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד